خبرگزاری کار ایران

بررسی راهکار‌های افزایش همکاری‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۸۲۱

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و فرمانده کل ارتش راهکار‌های گسترش تعامل و همکاری مستمر فی مابین را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش ایلنا، در این نشست که در دفتر امیرسرلشگر موسوی با حضور امیر دادرس جانشین وی، یزدانیان مدیرکل دفتر تحقیقات ویژه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و سرهنگ یعقوبی رئیس اداره قوانین و امور حقوقی ارتش برگزار شد، راهکار‌های تحقق اهداف رسیدگی‌های قضایی و حل مشکلات مربوط به دعاوی اراضی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

توسعه و اتخاذ رویه واحد در آموزش دانستنی‌های حقوقی و قضایی در یگان‌های مختلف ارتش به خصوص در سطح فرماندهان عالی، بررسی راهکار‌های کاهش تخلفات انضباطی در نیرو‌های مسلح به ویژه تخلفات عمومی و تحلیل آماری و محتوایی تخلفات انضباطی نظامیان توسط هیأت‌های انضباطی ارتش از دیگر مسائلی بود که در این نشست مطرح شد.

به منظور تأمین حقوق بیت المال، مقرر شد قرارداد‌های حقوقی ارتش با اشخاص حقیقی و حقوقی با تقویت مبانی حقوقی و مستندات و تضمین‌های کافی، با همکاری سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تهیه و تنظیم شود.

همچنین در این نشست، مسائل مربوط به نحوه رهاسازی اراضی و اماکن به منظور تسریع در اجرای احکام قضایی با رعایت حقوق طرفین مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز