خبرگزاری کار ایران

واعظی:

با تصمیم هیأت دولت برخی از صنایع شب تا صبح فعالیت می‌‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۶۰۷

رئیس دفتر رئیس جمهور از تصمیم هیأت دولت مبنی بر صدور اجازه فعالیت برخی از صنایع از شب تا صبح خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی درباره قطعی برق صنایع سنگین، چون فولاد و سیمان و تمهیدات لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت محصولات این صنایع، گفت: این وضعیت موقت است و این کار‌ها به دلیل افزایش دما در هفته‌های پیش‌رو انجام می‌شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد:بر اساس تصمیمات چهارشنبه گذشته هیات دولت قرار شد به برخی صنایع اجازه داده شود شب تا صبح فعالیت داشته باشند که سیمان و فولاد هم جزو آن است.

وی  با قدردانی از همکاری صنایع برای جلوگیری از خاموشی منازل مسکونی، تصریح کرد: این اقدام موقت است و به سرعت تمهیدات لازم را انجام می‌دهیم تا به آن‌ها برق مجانی دهیم و در محصولاتشان جبران کنیم.
واعظی همچنین درباره واگذاری معادن راکد گفت: برخی از افراد معادن را بدون استفاده در دست داشتند و فقط اسم‌شان روی آن معادن بود؛ به همین دلیل سیاستی ابلاغ شد تا این معادن فعال یا به شخص دیگری واگذار شود.

واعظی با بیان این که واگذاری معادن حبس شده از سال گذشته آغاز شد و وزیر صنعت، معدن و تجارت هم با جسارت و شجاعت این کار را دنبال کرد، اظهار داشت:این معادن که واگذار و استخراج می‌شود، منافع استخراج آن برای دولت بعد خواهد بود. همه این کار‌ها در این دولت شفاف و علنی انجام می‌شود و هیچ پنهان کاری وجود ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز