خبرگزاری کار ایران

دیدار با جمعی از کارکنان ارتش؛

سرلشکر موسوی از حضور پرشور کارکنان و خانواده بزرگ ارتش در حماسه انتخابات قدردانی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۳۶۵

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار جمعی از کارکنان ارتش و خانواده ایشان، از حضور پرشور، انقلابی و آگاهانه آحاد کارکنان و خانواده بزرگ ارتش در حماسه انتخابات ۱۴۰۰ قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار حماسه حضور و مشارکت چشمگیر کارکنان و خانواده بزرگ ارتش را نشانه بصیرت انقلابی و درک صحیح آنان دانست و افزود: خداوند منان را به پاس حضور حداکثری کارکنان و خانواده متعهد، وظیفه  شناس و آگاه ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در تعیین سرنوشت کشور در انتخابات، شاکر و سپاسگزارم.

 وی خاطر نشان کرد: ارتش قهرمان، مردمی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران که کارنامه درخشانی از سالها مجاهدت، ایثار و فداکاری فرزندان غیور ملت دارد و همواره در مسیر نورانی شهدا و ایثارگران قدم بر می دارد این بار نیز با لبیک  به ندای رهبر عزیز خود و در همگامی با ملت غیور ایران سربلند اسلامی با حضور ۷۸ درصدی پای صندوق های رای بار دیگر حماسه آفرید .

فرمانده کل ارتش یادآورشد: بدون تردید  بخش اعظم توفیقات ارتش در همه صحنه ها مرهون شکیبایی و همراهی مومنانه همسران و فرزندان کارکنان جان برکف ارتش است و لازم است  سلام و درود خود را به خانواده بزرگ و نجیب ارتش تقدیم کنم.

سرلشکر موسوی با قدردانی از این حضور تعیین کننده که به برکت خون شهیدان راستین و جنت مکان و پایبندی به آرمانهای مقدس نظام  و در سایه الطاف بی کران الهی رقم خورده است افزود: سجده شکر بر آستان احدیت بجا می آورم و از درگاه حضرتش توفیق مستدام برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده بزرگ و عزیز ارتش قهرمان در صیانت از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی ایران عزیز خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز