خبرگزاری کار ایران

نجابت در رابطه با نشست کمیسیون امور داخلی با رحمانی فضلی خبر داد:

تشکیل کمیته ای مشترک بین کمیسیون امورداخلی و وزارت کشور برای بررسی انتخابات شوراها/نیاز به اصلاح قانون انتخابات شوراها احساس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۲۳۴

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از تشکیل کمیسیونی مشترک بین این کمیسیون و وزارت کشور برای بررسی انتخابات شوراها خبر داد.

روح‌الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه به نشست عصر امروز این کمیسیون با حضور وزیر کشور پیرامون رسیدگی به مسائل مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی، گفت: دستورکار امروز کمیسیون حسب جمع بندی که در مجلس شده بود، فرآیند و روال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و برخی مطالب و مباحثی که این انتخابات را دچار خدشه و ابهام می کرد، بررسی شد.

وی افزود: این نشست با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و معاونین وزیر برگزار شد، وزیر به برخی نکات و ابهامات پاسخ داد اما ابهامات برخی مباحث به قوت خود باقی ماند که نیاز به بررسی بیشتر از سوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها است.

نجابت در ادامه اظهار داشت: مقرر شد کمیسیون بررسی خود را در زمینه انتخابات تکمیل و گزارشی برای ارائه به مجلس تهیه کند، در این بین نیز کمیته ای مشترک بین کمیسیون امور داخلی کشور و وزارت کشور تشکیل می شود تا در برخی مسائل بررسی دقیق تری صورت گیرد تا امکان اظهارنظر صحیح فراهم شود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در پایان تصریح کرد: این نکته به ذهن می رسد شاید نیاز به اصلاح قانون انتخابات شوراها باشد اما نمی‌شود از برخی کاستی ها و برخی کمبود ها از جانب عوامل اجرایی  در انتخابات شوراهای چشم پوشی کرد، کمیسیون با جمع بندی اطلاعات و بررسی های کافی، نظر نهایی خود را اعلام می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز