خبرگزاری کار ایران

رئیس ستادهای مردمی سلام مطرح کرد؛

موج تخریب‌ها و بی اخلاقی‌ها علیه قاضی‌زاده هاشمی در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۵۹۳

رئیس ستادهای مردمی «دولت سلام»، گفت: متاسفانه فضای رقابت‌های تبلیغاتی چنان سنگین بود که در تمام سفرهای استانی ایشان، کارشکنی می‌شد.

به گزارش ایلنا، مهدی بادپا رئیس ستادهای مردمی سلام در رابطه با برخی بداخلاقی ها، اظهار داشت: متاسفانه اخبار رسیده نشانگر موج تخریب‎ها و بی اخلاقی علیه این فرزند ملت در سراسر کشور در حال انجام است. 

وی ادامه داد: از خط کشیدن روی اسم ایشان در برخی از حوزه های اخذ رای تا انتشار بخشی از صحبت‌های تقطیع شده آقای دکتر قاضی زاده هاشمی و تهمت‌های ناروا همگی نشان از اعتماد گسترده مردم به گفتمان اخلاق و عقلانیت انقلابی و برنامه‌های دولت سلام است.

وی افزود: با صراحت تاکید می کنم آقای دکتر قاضی زاده هاشمی تا انتها در این عرصه حاضر و انشاءالله مردم با حضور حماسی خود تا ساعت پایانی امشب با رای خود پاسخی قاطع به این بی اخلاقی‌ها خواهند داد.

رئیس ستادهای مردمی سلام تصریح کرد: متاسفانه فضای رقابت‌های تبلیغاتی چنان سنگین بود که در تمام سفرهای استانی ایشان، کارشکنی می‌شد. 

وی ادامه داد: در آخرین سفر استانی که دو روز پیش در زادگاهش در مشهد برگزار شد علیرغم اینکه مجوزات لازم برای سالن اصلی برنامه در دانشگاه امام رضا (ع) اخذ شده بود، ۲ ساعت پیش از شروع برنامه مجوز سخنرانی این کاندیدای ریاست جمهوری لغو شد و سخنرانی دکتر قاضی زاده با استقبال حدود ۳۰۰۰ نفر از هواداران ایشان در خیابان منتهی به دانشگاه و در گرمای هوا برگزار شد،که این بی احترامی نه تنها به کاندیدای ریاست جمهوری در رقابت نابرابر که بی احترامی و توهین به جمهوریت نظام و در تناقض با مشارکت حداکثری مردم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز