خبرگزاری کار ایران

از سوی عضو هیات رئیسه؛

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۸۹۲

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۵ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر معین الدین سعیدی نماینده چابهار به رئیس جمهور؛ لزوم رسیدگی به بکارگیری افراد غیربومی بدون طی فرآیندهای قانونی توسط زیرمجموعه های دولت در شهرستان چابهار.

- تذکر محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند به وزیر کشور؛ لزوم توجه به درخواست مردم و نمایندگان استان مرکزی در برخورد با استاندار هتاک و قانون شکن.

- تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم رسیدگی به عدم پرداخت حق سنوات برخی افراد در شهرستان خمینی شهر، همچنین به همراه ۳۲ نماینده به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ لزوم تعیین حداقل دستمزد با توجه به ماده ۴۱ قانون کار و براساس مناطق مختلف، همچنین تذکر این نماینده به همراه ۳۱ نماینده به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ لزوم رسیدگی به ناهماهنگی های پیش آمده در پی عدم صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی.

- تذکر جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان به همراه ۴۴ نماینده به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ ضرورت رفع تبعیض بین بازنشستگان همکار و غیرهمکار در تامین اجتماعی، همچنین تذکر این نماینده به همراه ۵۴ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم رعایت مصوبات مجلس در تعیین قیمت تضمینی گندم.

- تذکر قدرت الله حمزه شلمزاری نماینده مردم اردل به همراه ۱۲ نماینده به وزیر نیرو؛ لزوم واگذاری نیروگاه برق، تاسیسات و برخی مراکز شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری

- تذکر حبیب الله دهمرده نماینده زابل، زهک و هیرمند به رئیس جمهور؛ لزوم عملیاتی شدن ایجاد بند کمال خان و تشکیل کارگروه ملی دریاچه هامون و اینکه چرا در رابطه با گرفتاری های مردم مانند انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان اقدام جدی صورت نمی گیرد.

- تذکر جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان به همراه ۵۴ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم رعایت مصوبات مجلس در تعیین قیمت تضمینی گندم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز