خبرگزاری کار ایران

در صحن مجلس؛

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۳۴۳

عضو هیات رئیسه مجلس تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۴ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکرعلی علی زاده نماینده مردم مراغه وعجب شیر به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: علت مسامحه و برخوردهای چندگانه با شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل با وجود تخلفات و مشکلات بدون حد و حصر جاده‌ای چیست؟

- تذکر سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تخصیص اعتبار برای بازسازی راه‌های اصلی شهرستان پلدختر و بخش معمولان.

- تذکرعلی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان به همراه ۴۱ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رسیدگی به کمیابی و گران شدن جوجه یک روزه و نارضایتی مرغداران. همچنین تذکر به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در ترمیم آسفالت گردنه آهوان در مسیر تهران – مشهد حدفاصل سمنان و دامغان. همچنین تذکر به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در ترمیم آسفالت راه دامغان، معلمان و جندق.

- تذکرحسین میرزائی نماینده مردم اصفهان به همراه ۵۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم همکاری لازم و کافی دستگاه‌های دولتی ذیربط در طرح حدنگار یا کاداستر در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور.

- تذکرشهباز حسن پوربیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر به وزیر کشور: ضرورت تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران برای حل مشکلات و جبران خسارت‌ کشاورزان پسته‌کار سیرجان.

- تذکرحسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار به همراه ۳۹ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم قبول مسئولیت بی‌تدبیری در موج اخیر کرونا با اظهارنظر غیرکارشناسی عبور از پیک کرونا و چراغ سبز نشان دادن به مسافرت‌های نوروزی. همچنین تذکر به همراه ۹ نفر از نمایندگان به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی: ضرورت تجدیدنظر در توزیع ناعادلانه اعتبارات خشکسالی در استان اصفهان و افزایش اعتبارات تخصیصی به شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار. همچنین تذکر به همراه ۶ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت درج میزان رهاسازی آب در کانال‌های بل و حاجی آباد برای دشت بزرگ برخوار در جدول منابع و مصارف زاینده‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز