خبرگزاری کار ایران

آصفری در واکنش به بیانیه شب گذشته مشترک ایران و آژانس:

قانون مجلس بود که باعث شد گروسی به ایران بیاید

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۳۷۹

نماینده اراک در مجلس، گفت: فصل الخطاب فرمایش رهبری است که فرمودند هر زمان تحریم ها را برداشتند و ما راستی آزمایی کردیم بعد به تعهدات برجام بازخواهیم گشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسن آصفری نماینده اراک و نایب رئیس کمیسیون امورداخلی و شوراها طی سخنانی در صحن علنی امروز دوشنبه ۴ اسفند مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت در وعده های خود قول داد که هم تحریم ها را بردارد هم چرخ هسته ای بچرخد اما برعکس هم هسته‌ای تعطیل شد هم م چرخ اقتصاد کشور از چرخیدن ایستاد.

وی ادامه داد: مصوبه مجلس یک اقدام بزرگی بود که می تواند عامل کوتاه آمدن غربی ها شود؛ شما چه کاره هستید که نمی خواهید قانون را اجرا کنید؟ قانون فصل الخطاب است.

آصفری در ادامه اظهار داشت: هر زمانی که در این کشور قانون درست اجرا شده ما مشکلات اقتصادی و اجتماعی نداشتیم اما هروقت کسی خود را بالاتر از قانون دانسته، مشکلات به وجود آمده است. چندین جا رئیس جمهور و وزیر امورخارجه گفته‌اند که این قانون به صلاح کشور نیست.

وی افزود: این که امروز مدیرکل آژانس آمده ما را متقاعد به همکاری کند، آیا اثر این قانون نیست؟

نماینده مجلس یازدهم در پایان گفت: دولت ملزم است که مصوبه مجلس را اجرایی کند، فصل الخطاب فرمایش رهبری است که فرمودند هر زمان تحریم ها را برداشتند و ما راستی آزمایی کردیم بعد به تعهدات برجام بازخواهیم گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز