خبرگزاری کار ایران

آیین افتتاحیه ۳‌ هزار پروژه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۷۴۴

آیین افتتاحیه ۳ هزار و ۱۰۴ پروژه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه با عنوان «حاج قاسم، حامی محرومان» با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه و رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه،  آیین افتتاحیه ۳ هزار و ۱۰۴ پروژه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه با عنوان «حاج قاسم، حامی محرومان» با حضور سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم از طرح‌های مهم محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه از جمله ساخت ۷۷۳ واحد مسکونی برای محرومان، توزیع یک میلیون و ۷۰۰ هزار بسته معیشتی و یک‌هزار و ۴۷۰ سری جهیزیه رونمایی شد.  

فرمانده نیروی زمینی سپاه در این مراسم ضمن قدردانی از تلاشهای قرارگاه‌های منطقه‌ای نیرو درخصوص کمک به محرومان گفت: خدماتی که در عرصه محرومیت‌زدایی انجام می‌شود، بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که به امنیت پایدار کمک خواهد کرد.

پاکپور افزود: قرارگاه‌های ۱۰‌گانه نیروی زمینی دو وظیفه مهم ایجاد امنیت و محرومیت‌زدایی را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به خوبی انجام دادند و من از این بابت از فرماندهان قرارگاه‌ها قدردانی می‌کنم.

همچنین در این مراسم سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با تشریح اقدامات این نیرو در کمک به مناطق کمتر برخوردار گفت: نیروی زمینی سپاه همواره در کنار مردم بوده و برای کمک به محرومین از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد.

معاون هماهنگ کننده نزسا ادامه داد: امروز با افتتاح یک میلیون و ۷۰۰ هزار پروژه غیرعمرانی و ۳ هزار و ۱۰۴ پروژه عمرانی و ساخت ۷۷۳ مسکن گام مهمی را در جهت کمک به مردم در مناطق کمتر برخوردار برداشتیم.  

پورجمشیدیان با تاکید بر اهمیت اقدامات انجام شده نیروی زمینی در مناطق محروم یادآور شد: ساخت مدرسه، پل، استخر پرورش‌ماهی، فنس‌کشی نخلستان و اراضی کشاورزی استان خوزستان، اهداء آمبولانس پیشرفته، استقرار ماشین‌آلات سنگین نیروی زمینی در مناطق مرزی جهت خدمت‌رسانی و مردمیاری، ایجاد کارگاه خیاطی، تسطیح و کاشت زمین و ۱۰ ها پروژه مهم دیگر از دیگر اقدامات نیروی زمینی برای کمک به مناطق محروم است.

 پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان هم در این مراسم ضمن اعلام‌آمادگی برای همکاری با سپاه برای اجرای پروژه‌های ماندگار گفت: ما از برادران خود در نیروی زمینی سپاه کمک به ملت بزرگ ایران را آموخته‌ایم و سعی می‌کنیم در این زمینه گام‌های ماندگاری برداریم.

فتاح با تمجید از اقدامات نیروی زمینی سپاه در حوزه کمک به مناطق محروم، آمادگی کامل بنیاد را برای تامین مواد اولیه ساخت مسکن، توزیع غذای گرم و ارائه امکانات بهداشتی اعلام کرد.  

وی با اشاره به گرانی‌های افسار گسیخته در جامعه تاکید کرد: تورم فشار را بر ملت ایران مضاعف کرده و باید تلاش کنیم این بار را حتی‌الامکان از دوش مردم برداریم.  

رییس بنیاد مستضعفان گفت: باید تلاش کنیم تا وسایل ازدواج جوانان را با حمایت از تولید داخل فراهم کنیم که این هم به نفع کشور و هم به نفع انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز