خبرگزاری کار ایران

ایلنا بررسی کرد؛

تعلق ۱۰هزار میلیارد ریال اوراق به بافت فرسوده حرم امام رضا، حضرت معصومه و حضرت عبدالعظیم حسنی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۷۵۲

10هزار میلیارد ریال از اوراق اسلامی به بازآفرینی شهری بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر امام رضا، حضرت معصومه، حضرت عبدالعظیم حسنی و حضرت احمد بن موسی تعلق می‌یابد که تضمین بازپرداخت اصل و سود این اوراق تا 25 درصد بر عهده دولت و مابقی بر عهده شهرداری است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، طبق جزییات لایحه بودجه 1400 شهرداری‌های کشور و سازمان‌های وابسته به آ‌نها مجازند با تایید وزارت کشور تا سقف 80 هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی، ریالی با تضمین خود و با بازپرداخت اصل و سود آن توسط همان شهرداری‌ها منتشر کنند.

حداقل 50 درصد از سقف اوراق موضوع این بند به طرح‌های قطار شهری و حمل و نقل شهری تعلق می‌یابد همچنین تضمین بازپرداخت اصل و سود این اوراق برای اجرای طرح‌های قطار شهری و حمل و نقل شهری به نسبت 50 درصد دولت و 50 درصد شهرداری‌هاست و تضمین 50 درصد سهم دولت بر عهده سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.

اوراق فروش نرفته این بند در سقف مطالبات معوق طرح با تایید شهرداری و سازمان برنامه و بودجه قابل واگذاری به طلبکاران است.

10 هزار میلیارد ریال از اوراق اسلامی به بازآفرینی شهری بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر امام رضا، حضرت معصومه، حضرت عبدالعظیم حسنی و حضرت احمد بن موسی تعلق می‌یابد که تضمین بازپرداخت اصل و سود این اوراق تا 25 درصد بر عهده دولت و مابقی بر عهده شهرداری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز