خبرگزاری کار ایران

ناصری در گفت‌وگو با ایلنا:

فعالیت سازمان مجاهدین با عنوان مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب کذب است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۸۲

متقاضی اعلام دلایل قانونی انحلال سازمان مجاهدین هستیم و تا زمانی که این دلایل قانونی از سوی وزارت‌ کشور و قوه قضاییه معلوم نشود، تحت عنوان تشکیلات دیگری فعالیت نخواهیم کرد.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: منتظر هستیم سازمان مجاهدین با حکم قانونی به حیات خود بازگردد و هرگونه اعلام فعالیت تحت عنوان تشکلی دیگر را تکذیب می‌کنیم.

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تکذیب خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه تشکلی تحت عنوان مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب جایگزین سازمان مجاهدین خواهد شد، عنوان کرد: با اطمینان می‌گویم این خبر کذب محض است. اعضای سازمان مجاهدین متقاضی اعلام دلایل قانونی انحلال این سازمان هستند و تا زمانی که این دلایل قانونی از سوی دولت، قوه قضاییه و وزارت کشور به شکل شفاف معلوم نشود، تحت عنوان تشکیلات دیگری فعالیت نخواهیم کرد.

وی افزود: منتظر هستیم سازمان مجاهدین با حکم قانونی به حیات خود بازگردد. اما هرگونه اعلام فعالیت تحت عنوان تشکلی دیگر را تکذیب می‌کنیم٬ چراکه ما خواهان این هستیم که تحت همین عنوان به فعالیت‌های خود ادامه بدهیم.

ناصری تاکید کرد: نباید فراموش کرد دستگاه قضا اقدام به انحلال این تشکل نکرد٬ بلکه‌ای وزارت کشور دولت احمدی‌نژاد بود که بر انحلال سازمان مجاهدین اصرار داشت.

وی بار دیگر یادآور شد: هیچ یک از ارکان هیات موسس این تشکل به دنبال تاسیس حزب جدیدی نیستند اگرچه درون جریان اصلاحات افرادی در صدد را اندازی احزاب جدید هستند٬ اما ما به دنبال بازسازی فعالیت مجدد هستیم.

لازم به ذکر است برخی از رسانه‌ها با اعلام این خبر که تشکلی تحت عنوان مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب جایگزین سازمان مجاهدین خواهد شد، از دیدار اعضای این مجمع با رئیس دولت اصلاحات خبر داده بودند که این خبر از سوی عبدالله ناصری یکی از اعضای هیات موسس این تشکل تکذیب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز