خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت جامعه مدرسین از مردم برای حضور درراهپیمایی ۲۲بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۰۴

بیداری اسلامی و روح استکبارستیزی مسلمانان در جهان اسلام، نشان از گسترش و فراگیری پیام انقلاب اسلامی ایران دارد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای به مناسبت دهه فجر و سالروز ۲۲ بهمن تاکید کرد: ملت ایران به خوبی می‌داند که دشمنان انقلاب و اسلام، بویژه آمریکای جنایتکار لحظه‌ای از دشمنی خود دست برنداشته‌اند و با سلاح تهدید و تحریم می‌کوشند تا در عزم استوار ملت ایران خلل وارد کنند

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

دهه فجر یادآور عنایات خاصه حضرت پروردگار به ملت شریف ایران و مصداق بارز آیه شریفه «إِنْ تَنْصُرُوا اللّهَ یَنْصُرْکُمْ» است، هر سال که از عمر پر برکت انقلاب می‌گذرد، ژرفای معارف ناب آن بیش از گذشته معلوم می‌شود و درخت تنومند استقلال و آزادی، بیش از پیش ثمر می‌نشیند.

بازگشت امام عظیم الشأن ما به میهن و پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ماه ۵۷، رأی تاریخی به جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸، تسخیر لانه جاسوسی در ۱۲ آبان‌‌ همان سال، هشت سال دفاع غرور آفرین از مرز و بوم ایران اسلامی، حضور پرشور در پای صندوق‌های انتخابات، حماسه تاریخی نهم دی و… همه و همه برگه‌هایی از کتاب قطور حماسه‌های ملت ایران است.

پیشرفت‌های بی‌بدیل علمی و صنعتی، شکوفایی‌های خیره کننده در دست یابی به چرخه سوخت و تولید انرژی صلح آمیز هسته‌ای، تلاش‌های ثمر بخش در فناوری‌های موشکی، پیروزی‌های جوانان برومند ایرانی در المپیادهای علمی و رشد زاید الوصف در پزشکی در پرتو انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

تاریخ انقلاب گواه است که تهدید‌ها، تحمیل‌ها و تحریم‌ها، خللی در عزم استوار ملت ایران و عهد مستحکم مردم با امام و شهیدان ایجاد نکرد، تاریخ انقلاب گواه است که این ملت، با پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و قدرت‌های شیطانی بویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل را به زانو در آورد.

بیداری اسلامی و روح استکبارستیزی مسلمانان در جهان اسلام، نشان از گسترش و فراگیری پیام انقلاب اسلامی دارد، پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا و تأثیرات ژرف آن در عرصه جهانی، نشان از جایگاه اسلام و انقلاب دارد.

آری، راه‌‌ همان راه است، ملت ایران به خوبی می‌داند که دشمنان انقلاب و اسلام، بویژه آمریکای جنایتکار لحظه‌ای از دشمنی خود دست برنداشته‌اند و با سلاح تهدید و تحریم می‌کوشند تا در عزم استوار ملت ایران خلل وارد کنند که ان شاء الله راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر بر این پندار‌ها خط بطلان خواهد کشید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران، عموم مردم مسلمان و غیور ایران را به شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز