خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان تهران در دیدار با ایثارگران:

دیدار با ایثارگران فرصت مغتنمی در یادآوری رشادت‌های آنان است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۲۵

دیدار با ایثارگران عزیز فرصت مغتنمی در جهت یادآوری رشادت‌ها و از خودگذشتگی دلاور مردان عرصه پیکار با استکبار جهانی است.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ‌ دیدار با ایثارگران فرصت مغتنمی در یادآوری رشادت‌ها و از خودگذشتگی دلاور مردان عرصه پیکار با استکبار جهانی در طی هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رئیس کل دادگستری استان تهران با دو تن از ایثارگران دیدار کرد.

وی در این دیدار اظهارداشت: دیدار با ایثارگران عزیز و خانواده‌های محترم‌شان آن هم در ایام‌الله دهه مبارک فجر و در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی است در جهت یادآوری رشادت‌ها و از خودگذشتگی دلاور مردان عرصه پیکار با استکبار جهانی در طی هشت سال دفاع مقدس که این امر، وظیفه همه ما مسئولان و کارگزاران نظام را برای خدمت هرچه بیشتر به صاحبان اصلی این انقلاب یعنی مردم دو چندان می‌کند.

اسماعیلی افزود: امید است با لطف و رحمت الهی در سنگر خطیر و حساس قضا بتوانیم در مسیر گسترش و اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه بیش از پیش موفق شویم.

در این دیدار صمیمی و مملو از معنویت، گوشه‌های از خاطرات نبرد دلاوران اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس بیان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز