خبرگزاری کار ایران

مشاور فرهنگی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

نیروهای مسلح خواب راحت را از چشم دشمن ربوده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۵۹۹

کارکنان و خانواده‌های نیروهای مسلح کشور وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ ارزش‌های آن هستند که این مصداق معروف است.

مشاور فرهنگی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: امروز ارتش توانمند، سپاه قدرتمند، نیروی انتظامی مقتدر و بسیجیان دلاور، آماده‌تر از گذشته و فرمانبردار فرامین فرمانده معظم کل قوا و پشتیبانی ولی فقیه و مردم هستند و خواب راحت را از چشم دشمنان ربوده‌اند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مقدسی در نشست مشترک شورای معاونین ستاد احیاء استان همدان و روسای عقیدتی سیاسی نیروهای نظامی انتظامی، ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قدسی رسول خدا(ص)، اظهار کرد: کارکنان و خانواده‌های نیروهای مسلح کشور وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ ارزش‌های آن هستند که این نیز مصداق معروف است و در بزرگداشت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همدوش با سایر قشرهای مردم در آیین‌های فرخنده فجر انقلاب اسلامی به ویژه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فعال خواهند بود.

جانشین معاونت نظامی و قضایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: امروز ارتش توانمند، سپاه قدرتمند، نیروی انتظامی مقتدر و بسیجیان دلاور، آماده‌تر از گذشته با تقویت بنیه اعتقادی، سیاسی، فرهنگی، بصیرت افزایی و دشمن شناسی مقابل منکر زمان یعنی آمریکا، اسرائیل و متحدان آنها در تمامی سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی، فرمانبردار فرامین فرمانده معظم کل قوا و پشتیبانی ولی فقیه و مردم هستند و خواب راحت را از چشم دشمنان ربوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز