خبرگزاری کار ایران

توکلی در پاسخ به ایلنا:

دولت قبل در فساد بابک زنجانی مقصر است / اسناد جعل شناسنامه برای باز کردن حساب از زنجانی داریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۴۴۰

وقتی متوجه این فساد شدیم به روسای سه قوه نامه نوشتیم و از آنها خواستیم تا او مورد تعقیب قضایی قرار گرفته و دستگیر شود.

عضو فراکسیون اصول گرایان مجلس تاکید کرد: دولت قبل را در بروز فساد بابک زنجانی مقصر می‌دانم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد توکلی در مراسم تقدیر از فعالان سیاسی و رسانه‌ای پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی که از سوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد٬ در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا٬ مبنی بر اینکه چرا نمایندگان مجلس برای جلوگیری از فساد شکل گرفته از سوی بابک زنجانی اقدامی انجام نداده‌اند٬ گفت: وقتی متوجه این فساد شدیم به روسای سه قوه نامه نوشتیم و از آنها خواستیم تا او مورد تعقیب قضایی قرار گرفته و دستگیر شود.

وی افزود: در آن زمان بابک زنجانی آزاد بود فردای آن روز من به مجلس رفتم و به آقای لاریجانی گفتم که چرا بابک زنجانی بازداشت نشده است. آقای لاریجانی گفت ما می‌ترسیم با دستگیری‌اش چیزی عاید دولت نشود که من گفتم اگر او از کشور خارج شود آن زمان هم چیزی عاید دولت نمی‌شود که آقای لاریجانی متقاعد شد و با روسای قوا تماس گرفت و عصر فردای آن روز بابک زنجانی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه دولت قبل را در بروز فساد بابک زنجانی مقصر می‌دانم٬ اظهار داشت: ما اسنادی داریم که او با جعل شناسنامه به سراغ بانک‌ها می‌رفته و درخواست باز کردن حساب می‌داده است٬ آن بانک هم از بانک مرکزی استعلام می‌کرده است بانک مرکزی می‌گفته است که او جاعل است با این حال برای او حساب باز می‌شده است.

نماینده تهران در مجلس ادامه داد البته او با آقای هاشمی هم عکس گرفته است اما امیدوارم در این دولت به اتهامات او رسیدگی شود و حقوق ملت ایران استیفا شود.

توکلی به نقل از نادران گفت البته ما باید به دنبال عدم درست شدن بابک زنجانی‌های دیگر باشیم.

گفتنی است که سوال خبرنگار ایلنا درباره بابک زنجانی از الیاس نادران از علیرضا زاکانی نیز پرسیده شده بود که این دو نماینده از پاسخ گویی به این سوال صرف‌نظر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز