خبرگزاری کار ایران

آیت الله حائری در دیدار عمار حکیم:

همه مسلمانان با درک شرایط ید واحد باشند

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۹۹۱

در شرایطی که گروهک های تروریستی و تکفیری به هیچ کس رحم نمی کنند و از سوی دیگر دشمنان به آتش اختلاف افکنی بین مسلمانان دامن می زنند، همه مسلمانان با درک شرایط، در مقابل دشمنان ید واحد باشند.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با آیت الله سیدکاظم حائری از مراجع تقلید اهل کشور عراق و مقیم در شهر قم دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله سیدکاظم حائری، امشب در دیدار سیدعمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، ضمن تقدیر از فعالیت های خاندان حکیم در کشور عراق اظهار داشت: همواره خدمات شما برای عراق را به یاد آورده و دعاگوی شما برای به دست آوردن موفقیت های بیشتر هستیم.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود به راهپیمایی زائران امام حسین(ع) در ایام اربعین حسینی و حضور ۲۰ میلیونی زائران امام حسین(ع) در شهر کربلا اشاره کرد و گفت: این رویداد بزرگ، تأثیر بسیار زیادی در نگاه همه دنیا به شیعیان و جهان اسلام دارد.

وی افزود: همه دنیا در راهپیمایی و حضور ۲۰ میلیون نفری مردم در شهر کربلا فهمید که شیعیان در نشان دادن عشق و ارادت خود به ارزش ها، تردید ندارند؛ در چنین شرایطی که نگاه دنیا معطوف به کربلا و امام حسین(ع) شده است، باید از فرصت استفاده کرد و همه ابعاد قیام امام حسین(ع) و همچنین شخصیت اباعبدالله(ع) را به دنیا معرفی کرد.

آیت الله حائری با بیان این که حتی از سوی دیگر این حضور عظیم مردم در شهر کربلا و زیارت امام حسین(ع)، تأثیر زیادی در وحدت هرچه بیشتر بین همه مسلمانان دارد، گفت: لازم است در شرایطی که گروهک های تروریستی و تکفیری به هیچ کس رحم نمی کنند و از سوی دیگر دشمنان به آتش اختلاف افکنی بین مسلمانان دامن می زنند، همه مسلمانان با درک شرایط، در مقابل دشمنان ید واحد باشند.

پیش از سخنان این مرجع تقلید، سیدعمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، گزارشی از آخرین وضعیت کشور عراق ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز