خبرگزاری کار ایران

تقدیر وزارت کشور از دست اندرکاران امنیتی و انتظامی عزاداری

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۴۱۱

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با تلاش و هماهنگی همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و قضایی، شورای تامین استانها و شهرستانها و نیز همکاری و همراهی ائمه جماعات، مسئولین مساجد، حسینیه ها و هیات های مذهبی مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در فضای کاملا آرام و با امنیت کامل و با حضور پور شور مردم ولایتمدار کشور در سراسر کشور برگزار شد.

وزیر کشور از دست اندرکاران امور امنیتی و انتظامی برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور؛ عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور با اشاره به مجموعه تلاش‌های دست اندرکاران در این زمینه گفت: بحمدالله مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی امسال در کمال نظم، امنیت و آرامش برگزار شد.

رحمانی‌فضلی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با تلاش و هماهنگی همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و قضایی، شورای تامین استانها و شهرستانها و نیز همکاری و همراهی ائمه جماعات، مسئولین مساجد، حسینیه ها و هیات های مذهبی مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در فضای کاملا آرام و با امنیت کامل و با حضور پور شور مردم ولایتمدار کشور در سراسر کشور برگزار شد.

رئیس شورای امنیت کشور از همه دست اندرکاران و مردم شریف میهن عزیزمان که با نظم و همکاری کم نظیر مسئولین را همکاری کردند تقدیر و قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز