خبرگزاری کار ایران

تأکید وزیر کشور بر حرکت در مسیر توازن منطقه ای

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۰۶۷

وزیر کشور خطاب به مدیران شهرستان مشکین شهر، خواستار اهتمام حداکثری برای طراحی هرچه کارآمدتر طرح توسعه مشکین شهر شد و بر پیگیری های خود در این خصوص تأکید کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی در اولین روز از سفر خود به استان اردبیل و در بازدید از مناطق مرزی این استان بر حرکت درمسیر توازن منطقه ای تأکید کرد.
به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی که در یک سفر دو روزه از استان اردبیل بازدید می کند شامگاه چهارشنبه پس از بازدید از نوار مرزی شهرستان مشکین شهر و زیارت گلزار شهدا با حضور در شورای اداری این شهرستان، با مسؤولین محلی دیدار کرد.


وزیر کشور در سخنان خود در این شورای اداری، با تأکید بر عزم و اراده وزارت کشور در چارچوب برنامه های دولت برای توسعه متوازن کشور، از مدیران استان و شهرستان خواست با چنین رویکردی مأموریت ها را دنبال نمایند.


رحمانی فضلی اتکاء مناطق مختلف کشور و از جمله اردبیل به فعال سازی ظرفیت های استانی و افزایش بهره وری را محور اساسی این رویکرد برشمرد و از مدیران استان و شهرستان خواست با چنین رویکردی مأموریت ها را دنبال نمایند.


وزیر کشور همچنین خطاب به مدیران شهرستان مشکین شهر، خواستار اهتمام حداکثری برای طراحی هرچه کارآمدتر طرح توسعه مشکین شهر شد و بر پیگیری های خود در این خصوص تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز