خبرگزاری کار ایران

رهامی به ایلنا خبرداد:

همایش بررسی عملکرد وزارت علوم با حضور دانشگاهیان و نمایندگان مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۷۴۹

این همایش در دانشکده علوم دانشگاه تهران و در تالار شهید دهشور روز دوشنبه از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد و عموم دانشگاهیان، اساتید، دانشجویان و کارشناسان دانشگاهی می‌توانند در این نشست حاضر شوند.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها از برگزاری همایشی برای ارزیابی از عملکرد وزیر علوم خبرداد.

محسن رهامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به در پیش بودن استیضاح فرجی‌دانا گفت: ‌ جامعه دانشگاهی و نمایندگان مجلس برای ارزیابی از وزیر علوم همایشی را برای روز دوشنبه در نظر گرفته‌اند تا در آن به بررسی و عملکرد کارنامه وزات علوم در طول یک‌سال اخیر بپردازند.

این استاد حقوق دانشگاه تهران با بیان اینکه این همایش به همت انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این همایش اساتید مجرب از دانشگاه تهران و سایر دانشگاه‌ها از جمله استاد دکتر محمد هاشمی و استاد دکتر گودرز افتخار جهرمی از دانشگاه شهید بهشتی، فعالان دانشجویی و برخی از نمایندگان مجلس به سخنرانی خواهند پرداخت.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: این همایش در دانشکده علوم دانشگاه تهران و در تالار شهید دهشور روز دوشنبه از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد و عموم دانشگاهیان، اساتید، دانشجویان و کارشناسان دانشگاهی می‌توانند در این نشست حاضر شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز