خبرگزاری کار ایران

از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی؛

مسئولین نمایندگی‌های ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و دانشگاه بقیه‌الله(عج) منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۴۷۶

حل معضل اصلی نظام در مساله سازندگی، دستیابی به فناوری های برتر و راهبردی در این زمینه و خدمت رسانی به جامعه و خصوصا در مناطق محروم، از نتایج حضور پربرکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در عرصه سازندگی کشور است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولین جدید نمایندگی‌های ولی‌فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه طی مراسمی با حضور فرمانده و مسئولان ارشد قرارگاه و حوزه نمایندگی از تلاش ها از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین محمود دهقانی مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تقدیر کرد و حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی کوهستانی را به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در این قرارگاه منصوب کرد.

سعیدی در این مراسم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) را یکی از الطاف خاص الهی به نظام جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران دانست و گفت وجود قرارگاه در راستای ماموریت ذاتی سپاه است.

وی افزود: حل معضل اصلی نظام در مساله سازندگی، دستیابی به فناوری های برتر و راهبردی در این زمینه و خدمت رسانی به جامعه و خصوصا در مناطق محروم، از نتایج حضور پربرکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در عرصه سازندگی کشور است.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با صدور حکمی، حجت‌الاسلام محمود دهقانی را به عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) منصوب کرد.

آئین تکریم و یادبود مرحوم حجت الاسلام مقدسی مسئول سابق نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) و معارفه مسئول جدید نمایندگی در این دانشگاه صبح امروز(سه شنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار جعفر اصلانی فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) و جمعی از مسئولین این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره و تقدیر از تلاش های مرحوم حجت الاسلام سید محمد مقدسی که در تیرماه سال جاری بر اثر عارضه بیماری درگذشت، حجت الاسلام محمد دهقانی با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) منصوب شد.

همچنین در این مراسم سردار اصلانی فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) با اهدای لوح یادبودی به فرزند مرحوم مقدسی از تلاش‌های این روحانی خدوم تجلیل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز