خبرگزاری کار ایران

کواکبیان در گفت‌وگو با ایلنا:

«جمعیت زنان مسلمان نواندیش» عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۱۶

اصلاح‌طلبان و اکثر احزاب اصولگرا به دنبال راه‌اندازی خانه احزاب هستند و امیدواریم که هرچه سریع‌تر با همکاری وزارت کشور شاهد برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب باشیم.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: «جمعیت زنان مسلمان نواندیش» به دبیر کلی فاطمه راکعی به عضویت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درآمد.

مصطفی کوابیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یادآور شد: در این جلسه که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، اعضا تاسف خود را نسبت به به وقوع حادثه دلخراش سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ ابراز کرده و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های کشته‌شدگان و آرزوی سلامت مصدومان این حادثه خواستار پیگیری جدی مسؤولان ذیربط نسبت به دلایل و علل این سانحه هستیم.

وی با اشاره به اینکه در جلسه شب گذشته پیرامون مساله راه‌اندازی خانه احزاب نیز مباحثی مطرح شد، گفت: علاوه بر اصلاح‌طلبان، اکثر احزاب اصولگرا نیز به دنبال راه‌اندازی خانه احزاب هستند و امیدواریم که هرچه سریع‌تر با همکاری وزارت کشور شاهد برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب باشیم.

کواکبیان با بیان اینکه در این نشست گزارش کمیته سیاسی مبنی بر تطبیق شرایط احراز ماده ۱۲ آئین‌نامه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در مورد عضویت جمعیت زنان مسلمان نواندیش ایران مطرح شد، گفت: با عنایت به اینکه این جمعیت با دبیرکلی فاطمه راکعی در هشت استان کشور فعالیت دارد و علاوه بر برگزاری مجمع عمومی چند دوره تاکنون شورای مرکزی نیز تشکیل داده است پس از رأی‌گیری به اتفاق را به عضویت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درآمد.

وی در پایان از بررسی دستورالعمل کارگروه انتخابات شورای هماهنگی در یک نشست فوق‌العاده در دو هفته آینده خبر داد و گفت: این کار گروه احتمالاً‌به کمیته ارتقاء یابد و دبیران کل تمامی اعضای شورا به عضویت آن در آمده تا با اختیارات تام بتوانند در زمینه انتخابات تصمیم‌گیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز