خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

وزارت کشور مصمم به آغاز فعالیت خانه احزاب است / خانه احزاب توسط احزاب تعیین تکلیف شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۶۹

دیدار دبیران احزاب با استانداران در راستای شعارهای رییس جمهور است / وزارت کشور حمایت از احزابی که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی فعایت می کنند را از وظایف خود می‌داند.

سخنگوی وزارت کشور جلسه امروز دبیران احزاب با وزیر کشور و استانداران را در راستای شعارهای انتخاباتی رییس جمهور عنوان کردو گفت: حمایت از فعالیت مجدد خانه احزاب یکی از مصادیق سیاست‌های کلی وزارت کشور در ارتباط با گروه‌های سیاسی است.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد نشست امروز دبیران کل احزاب و فعالان سیاسی با وزیر کشور و استانداران سراسر کشور گفت: این نشست در راستای نشست سال گذشته وزیر با احزاب و فعالان سیاسی است. چراکه احزاب و گروه‌های سیاسی حوزه نفوذشان در سراسر کشور است و باید نشاط سیاسی را در کل کشور ایجاد کنند.

سخنگوی وزارت کشور ادامه داد: این نشست در راستای برنامه‌های روحانی در ایام انتخابات است که به حمایت و تقویت فعالیت‌های گروه های سیاسی اشاره کرده بودند و برنامه امروز نیز بر این اساس برگزار خواهد شد.

قائم مقام وزیر کشور در مورد اظهارات حسین کاشفی مبنی بر اینکه به محض انتخاب معاون سیاسی وزیر کشور بحثخانه احزاب را پیگیری می‌کنیم، ‌ اظهار کرد: بحثخانه احزاب ارتباطی به معاون سیاسی ندارد. در حال حاضر کارهای معاون سیاسی که بر روی زمین نمانده و خود جناب وزیر در حال پیگیری مسائل مربوط به معاونت سیاسی است. دوستانی هم که در وزارت کشور هستند اجازه ندادند که خلا حضور معاون سیاسی احساس شود.

امیری با تاکید براینکه معاونت سیاسی باشد یا نباشد بحثخانه احزاب از سوی خود احزاب باید تعیین تکلیف شود و آن را دوباره فعال کنند، گفت: ‌ وزارت کشور مصمم به آغاز فعالیت مجدد خانه احزاب است چراکه این وزارتخانه حمایت و دفاع از احزابی که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی فعایت می کنند را از وظایف خود می‌داند و حمایت از آغاز فعالیت خانه احزاب نیز از مصادیق سیاست‌های کلی وزارت کشور برای حمایت از احزاب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز