خبرگزاری کار ایران

انتقاد محتشمی‌پور از بداخلاقی رسانه‌ای علیه تاج زاده

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۵۷۳

وقتی کسی در زندان یا حصر است دیگران به راحتی می‌توانند در مورد وی اظهار نظر کنند و این کار سختی نیست.

همسر مصطفی تاج‌زاده از برخی بداخلاقی‌های رسانه‌ای علیه همسرش انتقاد کرد و گفت: همسر بنده در پاسخ به اتهاماتی که در یکی از روزنامه‌ها به وی نسبت داده شده بود نامه‌ای نوشته که طبق قانون مطبوعات این رسانه موظف به انتشار آن است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، فخرالسادات محتشمی همسر تاج‌زاده، در حاشیه مراسم ترحیم پدر محسن آرمین با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت همسر خود گفت: امروز با همسرم دیدار کردم. متاسفانه روز سه شنبه بدون هماهنگی وی را نزد پزشک بردند. نزدیک به دو سال است که روند تخصصی درمان وی تعطیل شده است.
وی با بیان اینکه در ملاقات‌های صورت گرفته تنها من می‌توانم حضور داشته باشم گفت: متاسفانه این روزها در برخی رسانه‌ها علیه همسر بنده برخی افاضات می‌کنند. نظر همسرم در این خصوص این است که عده‌ای می‌خواهند برای پرونده‌سازی جدید علیه او زمینه سازی کنند.
همسر تاج زاده افزود: وقتی کسی در زندان یا حصر است دیگران به راحتی می‌توانند در مورد وی اظهار نظر کنند و این کار سختی نیست.
وی با تاکید بر اینکه اجرای قانون تنها خواسته همسر من است گفت: در خصوص پرونده جدید وی یک سال حبس حکم داده شد که تاج‌زاده معتقد است که این دادگاه باید به شکل علنی برگزار می‌شد. برای همین به روند دادگاه اعتراض داشت و در جلسه آن شرکت نکرد.
محشتمی با بیان اینکه همسر بنده به دلیل دفاع از کیان نظام در زندان است گفت: دلم می‌خواهد مردم صدای او را بشنوند نه اینکه تنها بنده در خصوص وضعیت او با رسانه‌ها مصاحبه کنم. همسر بنده در پاسخ به اتهاماتی که در یکی از روزنامه‌ها به وی نسبت داده شده بود نامه‌ای نوشته که طبق قانون مطبوعات این رسانه موظف به انتشار آن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز