خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور به ایلنا خبر داد:

تصمیم حزب اراده ملت برای برگزاری تجمع / ولایتی سخنرانی احتمالی تجمع

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۱۵۵

منتظر پاسخ نهایی وزارت کشور هستیم / در صورتی که با مکان مورد نظر موافقت نشود، این تجمع را در مکان دیگری برگزار می‌کنیم.

حزب اراده ملت ایران از تصمیم این تشکل برای برگزاری تجمع در حمایت از سیاست‌های دیپلماسی کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا آقای دکتر ولایتی و چند تن از نمایندگان مجلس در این تجمع سخنرانی کنند.

احمد حکیمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص برگزاری تجمع این حزب برای حمایت از دیپلماسی کشور و اطلاعیه وزارت امور خارجه گفت: حزب اراده ملت ایران مصمم به برگزاری این تجمع است.

وی با بیان اینکه وزارت کشور موافقت اولیه خود را با برگزاری این برنامه اعلام کرده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه می‌خواهیم این تجمع را در روبه‌روی وزارت امور خارجه برگزار کنیم، وزارت امور خارجه نیز باید موافقت خود را اعلام کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: با این حال ما منتظر پاسخ نهایی وزارت کشور هستیم.

وی افزود: در صورتی با مکان مورد نظر نیز موافقت نشود، این تجمع را در مکان دیگری برگزار می‌کنیم.

حکیمی‌پور در خصوص اینکه آیا سخنرانان این برنامه مشخص شده است، تصریح کرد: در نظر داریم تا آقای دکتر ولایتی و چند تن از نمایندگان مجلس در این تجمع سخنرانی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز