خبرگزاری کار ایران

سرلشکر فیروزآبادی:

مدیران اسلامی باید از خودشیفتگی و خودکامگی به دور باشند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۹۵۰

اسممان حکومت علوی و حکومت اسلامی باشد بعد برویم سراغ سرمایه‌داری غرب، سراغ حکومتی که سرمایه‌داران و کمپانی‌داران و زشت‌روترین ظالمان و ستمگران عالم آن را اداره می‌کنند؟! این درست است؟ این همان نفاق خواهد شد، پرچمی را با یک نامی بلند کنیم، آن وقت در زیر این پرچم سراغ چیزهای دیگر برویم؟!

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص سمت و سوی و بایدها و نبایدهای مدیران اسلامی گفت: بیشترین توجهشان باید به طبقه محروم و مستضعف و فقیر باشد، خودباوری، خودآگاهی و خودکفایی وجهه همتشان باشد و از خود شگفتی، خودشیفتگی و خودکامگی به دورباشیم.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در همایش مدیران و اعضاء برجسته معاونت امور بسیج و فرهنگ دفاعی و قرارگاه مرکزی جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: ما اگر توانستیم فرهنگ این کشور را با پایه‌های مستحکم و قوی و نهادهای صحیحی که کارایی لازم را داشته باشد، پشتیبانی و تقویت کنیم، کار این کشور روی غلتک خواهد افتاد و پیشروی این کشور در همه زمینه‌های مورد نظر، تضمین خواهد شد.

وی افزود: چنانچه ما فرهنگ را اصلاح و دنبال نکردیم، به احتمال زیاد برنامه‌ریزی‌هایمان ابتر خواهد بود ما یک تصحیح فرهنگی لازم داریم، قدم اول هم این است که یک مرکز بینایی هوشیار نگاه کند ببیند مشکلات فرهنگی جامعه چیست و با دید وسیعی باید مسائل فرهنگی را مورد توجه قرار داد و با حساسیت دنبال کرد. انقلاب اسلامی یک فرصت طلایی را در اختیار این ملت گذاشت که مشکلات فرهنگی خودش را اصلاح کند.

عضو شورای عالی امنیت کشور با توجه به نقش مدیران فرهنگی گفت: بار سنگین، احتیاج به آمادگی روحی دارد، مدیران گوناگون باید همتشان این باشد که دین خدا را اقامه کنند در مواجهه با مشکلات، اگر صبر تمام نشود، آن مانع، تمام خواهد شد، ایمان را تقویت کنید، مسئله نظارت بر زیر مجموعه خودتان را بسیار اهمیت بدهید.

فیروزآبادی تاکید کرد: در اسلام قدرت با اخلاق پیوسته است، ارزش‌ها باید در روش‌ها هم خودشان را نشان دهند. در زمینه فرهنگی همکارانتان باید کارشناس، با تقوا، متعهد و با اخلاص باشند.

وی ادامه داد: اسممان حکومت علوی و حکومت اسلامی باشد بعد برویم سراغ سرمایه‌داری غرب، سراغ حکومتی که سرمایه‌داران و کمپانی‌داران و زشت‌روترین ظالمان و ستمگران عالم آن را اداره می‌کنند؟! این درست است؟ این همان نفاق خواهد شد، پرچمی را با یک نامی بلند کنیم، آن وقت در زیر این پرچم سراغ چیزهای دیگر برویم؟!

فیروزآبادی گفت: امروز در نظام اسلامی، همه کارگزاران حکومت از پایین تا بالا، از رئیس‌جمهور، از وزراء، از مسئولین قضایی، از نمایندگان مجلس و از مدیران باید هم و غمشان این باشد که دین خدا را اقامه کنند، عدالت را احیا کنند، تبعیض در اجرای مقررات را از میان بردارند، الگوی ما علوی و الگوهای مغایر و ضد آن را نمی‌پذیریم، ما امروز اگر جمهوری اسلامی هستیم، اگر حکومت علوی هستیم، باید اینها را رعایت کنیم.

وی اظهار داشت: مردم اینها را از ما بخواهند، اقامه دین خدا را باید بخواهند، در حکومت بنی‌امیه، بنی‌عباس و عثمانی‌ها اسمشان خلیفه پیغمبر بود، اسمشان حاکم اسلامی بود، اما رسم و عملشان حکومت کسری و قیصر و حکومت پادشاهان بود.

فیروزآبادی در پایان در خصوص سمت و سوی و بایدها و نبایدهای مدیران اسلامی گفت: بیشترین توجهشان باید به طبقه محروم و مستضعف و فقیر باشد، خودباوری، خودآگاهی و خودکفایی وجهه همتشان باشد و از خود شگفتی، خودشیفتگی و خودکامگی به دورباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز