خبرگزاری کار ایران

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی:

روی دکه‌های روزنامه فروشی بغض علیه انقلابیون دیده می‌شود

کد خبر : ۱۶۴۹۶۴

در زمان دولت قبل و زمانی که شورای امنیت ملی به عنوان یک نهاد فرا قوه‌ای مسئولیت مذاکرات را برعهده داشت، موافقتهای این نهاد نیازی به تصویب مجلس نداشت، اما وقتی که مذاکرات بر عهده قوه مجریه و وزارت خارجه است، طبق قانون اساسی باید تمام توافق نامه‌ها به تصویب مجلس برسد.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی معتقد است: امروز هر کسی روی دکه‌های روزنامه فروشی را می‌بیند بغض و کینه رسانه‌ها را علیه انقلابیون مشاهده می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرشید جعفری دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در همایش دلواپسیم اظهار کرد: امروز هر کسی روی دکه‌های روزنامه فروشی را می‌بیند بغض و کینه رسانه‌ها را علیه انقلابیون مشاهده می‌کند.

وی افزود: وقتی که دوستان ما دو هفته شبانه روز تلاش کردند در عین همه این تلاش‌ها، برگزاری این همایش را به یک گروه سیاسی به شکلی بی‌انصافانه منسوب کردند.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با بیان اینکه امروز خوشحالیم باقیات و صالحاتی به جای می‌گذاریم، ابراز کرد: برخلاف آنچه رسانه‌ها گفتند که یک حزب این همایش را برگزار می‌کند باید بگویم همه کسانی که اینجا هستند یک نقطه مشترک دارند و آن هم، همه زیر پرچم انقلاب هستند.

وی ادامه داد: مخالفت ما برای ظلمی است که قرار است به مردم در توافق نامه نهایی وارد شود. اما جنبش دانشجویی همواره بیدار است و از آرمانهای امام کوتاه نمی‌آید.

جعفری با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا اینجا جمع شده‌ایم، گفت: در زمان دولت قبل و زمانی که شورای امنیت ملی به عنوان یک نهاد فرا قوه‌ای مسئولیت مذاکرات را برعهده داشت، موافقتهای این نهاد نیازی به تصویب مجلس نداشت، اما وقتی که مذاکرات بر عهده قوه مجریه و وزارت خارجه است، طبق قانون اساسی باید تمام توافق نامه‌ها به تصویب مجلس برسد.

وی خاطرنشان کرد: از نمایندگانی که اکنون اینجا حضور دارند می پرسیم که چه اقدامی برای این کار قرار است انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز