خبرگزاری کار ایران

استاندار قم در دیدار گروه پدافند حضرت معصومه(س):

دشمن جرات نزدیک شدن به سایت فردو را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۴۱۷

فرصت ها و تهدیدهای احصاء شده در ارتباط با پدافند غیرعامل در ادارات استان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و ضروری است مجموعه دستگاه ها در این بحثمهم با یکدیگر تعامل و هماهنگی خوبی داشته باشند تا به آمادگی کامل برسیم.

استاندار قم در دیدار با گروه پدافند حضرت معصومه(س): دشمن جرات نزدیک شدن به حریم شهر مقدس قم و سایت فردو را ندارد حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش گفت: گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) از توانمندی و آمادگی کاملی برخوردار است و دشمن جرات نزدیک شدن به حریم شهر مقدس قم و سایت هسته‌ای فردو را ندارد.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم در دیدار گروه پدافند حضرت معصومه(س) با اشاره به اهمیت و جایگاه پدافند هوایی در حراست از دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: سربازان دلاور و رشید پدافند هوایی حضرت معصومه(س) با اقتدار و قدرت، در هر شرایطی از آرمان‌های انقلاب دفاع می کنند که شایسته تقدیر است.


نماینده عالی دولت در استان قم، تصریح کرد: آمریکا از هر فرصتی استفاده می‌کند و شما فرزندان رشید جمهوری اسلامی و سلحشوران دفاع مقدس، باید همواره در بالاترین سطح از آمادگی برای مقابله با دشمن باشید.


صالحی منش افزود: ایران از بالاترین دانش صلح آمیز هسته‌ای برخوردار است و این موضوع مدیون خون شهداء و دلاوران عرصه‌های جنگ و حماسه است و باید همیشه و در همه حال آماده باشیم تا دشمنان حتی خیال ماجراجویی را در اذهان خود نپروراند.


استاندار قم خاطرنشان کرد: فرصت ها و تهدیدهای احصاء شده در ارتباط با پدافند غیرعامل در ادارات استان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و ضروری است مجموعه دستگاه ها در این بحثمهم با یکدیگر تعامل و هماهنگی خوبی داشته باشند تا به آمادگی کامل برسیم.

در ابتدای این دیدار، فرمانده گروه پدافند حضرت معصومه(س) با اشاره به توانمندی‌های زیاد این گروه اظهار کرد: برای دفاع همه جانبه از آسمان شهر مقدس قم و سایت هسته‌ای فردو در آمادگی کامل به سر می‎بریم واز توان موشکی بالایی برای این امر برخوردار هستیم.

وی افزود: پدافند هوایی محل حضور دلاورمردان و حماسه سازانی است که به طور شبانه روز، حافظ حریم آسمان ولایت هستند و در این راه، از بذل جان خود، دریغی ندارند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز