خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی سپاه:

در قله‌ای از توان نظامی و دفاعی ایستاده‌ایم

کد خبر : ۱۴۹۸۹۸

به هیاهوی رسانه‌های دشمن توجه نکنید ما امروز در اوج قدرت هستیم و این حرف بدون پشتوانه نیست در حالیکه امروز آمریکایی‌ها در وضعیت متزلزلی در زمینه‌های سیاسی، نظامی واقتصادی به سر می‌برند

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران گفت: در طول ۳۵ سال به ‌رغم تحمیل جنگی جهانی و هشت ساله بر ایران اسلامی امروز در قله‌ای از توان نظامی و دفاعی ایستاده‌ایم که دشمن توان حمله به ما را ندارد.

به گزارش ایلنا‏، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در یادواره شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار با بیان اینکه امام خمینی(ره) فقیه عالم تشیع در قرن اخیر با انقلاب اسلامی درایران زلزله‌ای درجهان بوجود آورد که نتیجه‌اش احیاء دین و احیای ارزش‌های انسانی است اظهار کرد: دعوای دنیا با ما از اول شکل‌گیری انقلاب اسلامی تا امروز و تا فردا‌ها برسر پیام انقلاب اسلامی است نه بر اثر جغرافیای ایران است.

وی در ادامه افزود: پیامی که امام راحل به دنیای بشریت عرضه کرد برگرفته از قرآن و تعالیم و آموزه‌های پیامبر و ائمه معصومین(ع) است که هیچ پیامی با آن قابل مقایسه نیست.

شریف همچنین با اشاره به وضعیت فرهنگ لیبرال دموکراسی امریکایی در جهان امروز عنوان کرد: انقلاب اسلامی گفتمان حرف جدیدی را به جامعه جهانی عرضه کرد که این حرف نو برگرفته از وحی الهی و فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) بود که با قلب همه مردم دنیا، گرایش نوین جامعه بشریبه بسوی دین و معنویت را رقم زد.

وی با بیان اینکه در مدت ۳۵ سال گذشته جمهوری اسلامی خبرساز‌ترین کشور دنیا بوده است، گفت: در ۳۵ سال قبل وابتدای انقلاب اکثر پزشکانی که در کشور ما طبابت می‌کردند هندی و پاکستانی بودند، اما امروز به برکت تلاش‌های علمی و ارتقای سطح دانش فرزندان این سرزمین و به برکت پیام استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، در علم پزشکی در نقطه‌ای ممتاز قرار گرفته‌ایم و این نشان عظمت انقلاب اسلامی است. خاطرنشان کرد: درطول ۳۵ سال به ‌رغم تحمیل جنگی جهانی و هشت ساله بر ایران اسلامی امروز در عرصه‌های دفاعی و نظامی در قله‌ای ایستاده‌ایم که دشمن توان حمله به ما را ندارد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها برای حمله کشوری از به هیچ کشوری اجازه نمی‌گیرند مگر اینکه بدانند این اقدام هزینه سنگینی برایشان دارد، افزود: امروز همه عالم می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران دارای دانش و فن آوری صلح‌آمیز هسته‌ای شده است و به رغم ادعاهای ر‍ژیم صهیونیستی در حمله به تأسیسات هسته‌ای کشورمان مانند آنچه که آن‌ها در قبال برخی کشورهای دیگر انجام داده‌اند به همت جوانان باهوش و آگاه و نیروهای مسلح و مدافع آماده و مقتدر اسرائیل جرأت حمله به ما را ندارد چون می‌داند عواقب سنگینی دارد.

وی تصریح کرد: به هیاهوی رسانه‌های دشمن توجه نکنید ما امروز در اوج قدرت هستیم و این حرف بدون پشتوانه نیست در حالیکه امروز آمریکایی‌ها در وضعیت متزلزلی در زمینه‌های سیاسی، نظامی واقتصادی به سر می‌برند. آمریکایی‌ها یک روزی دایره مدار قدرت در منطقه ما بودند اما امروز آنان برای حفاظت از ناوهای خود در خلیج فارس گونی‌های شن می‌چینند تا اگر مورد هجوم قایق‌های تندرو قرار بگیرند از خود دفاع کنند!

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اظهارات برخی مقامات امریکایی در خصوص روی میز بودن گزینه نظامی علیه ملت ایران افزود: امریکایی‌ها در موقعیتی نیستند که بتوانند اقدام نظامی علیه ایران انجام دهند و ما تنها کشوری هستیم که بیشترین فرمانده جنگ دیده در جنگ واقعی داریم که در هنگام خطر سرنوشت را به سود ملت ایران رقم زنند. ما امروز به شهدا، پدر ومادر شهدا و رزمندگان خود افتخار می‌کنیم که به دستور ولی فقیه جامع الشرایط جنگیدند بگونه‌ای که حتی تاریخ بشریت به آن‌ها افتخار می‌کند، اما آیا امروز از ژنرال‌های حزب بعثکه تحت حمایت قدرت‌های سلطه اگر بودند آیا هیچ نام و نشانی برجای مانده است؟

وی در ادامه گفت: ما امروز به همت شهیدان باکری، شیرودی، احمدی روشن و شهریاری مباهات می‌کنیم و افتخار امروز ما این است که بر سرشاخه‌های علم در هر حوزه‌ای تسلط پیدا کرده‌ایم. ما با ایمان و ایستادگی و نیز روحانیت شیعه و رهبری منحصربه فرد این نظام قادریم به آرمان‌های بلند خودمان برسیم و خداوند به ما وعده داده تا هنگامی که در راه قرآن حرکت کنیم از ما حمایت خواهد کرد. ما باید در همه حوزه‌ها سربازانی مقتدر و بااراده پرورش دهیم، ما نباید در برخی از عرصه‌ها مانند عرصه‌های نظامی به اوج اقتدار و قدرت برسیم ولی قادر نباشیم نیازهای دامپروری خود را تهیه و شرایط بهتری را برای زندگی مردم آماده کنیم. دشمن فکر می‌کرد بتواند ما را در برخی از عرصه‌ها دچار مشکل کند و با تصویب تحریم‌های ظالمانه مانند دارو ما را از پا دربیاورد اما موفق نشد.

شریف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایستادگی و هوشمندی ملت ایران درپی گیری آرمان‌های انقلابی خود و مقایسه آن با سایر ملت‌هایی که موفق به پیروزی در مراحل اول انقلاب خود شدند خاطرنشان کرد: مردم مصر به خیابان‌ها آمدند وعلیه نظام سی ساله مبارک دست به قیام زدند و کشوری که وابسته به آمریکا بود را سرنگون کردند اما آمریکا که خود را مدافع حقوق بشر می‌داند در مصر بازی راه انداخت و دوباره نظام موردنظر خود را برملت مصر تحمیل کرد که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی با تأکید بر اهمیت رصد رفتار دشمن و هوشمندی برابر حرکات آن تصریح کرد: هوشمندی امام ثابت کرد که فریب دشمن را نباید خورد و این هوشمندی به برکت درایت و صلابت مقام معظم رهبری ادامه دارد، این یک واقعیت انکارناپذیر و تجربه شده است که گول لبخند دشمن را نباید خورد، دشمن وقتی اخم می‌کند قابل اعتماد‌تر است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان ما امروز در موضع ضعف هستند که حاضر به نشستن پای میز مذاکره شده‌اند، به جوانان امروز که دوران امام و جنگ تحمیلی را ندیده‌اید توصیه می‌کنیم به دقت رفتار ما و خباثت دشمن را مشاهده کنند.

شریف افزود: شهیدان شهریاری و احمدی‌روشن در صحنه جهاد و تلاش برای اقتدار علمی کشور در خیابان به شهادت رسیدند، دشمن با هویت، پیام انقلاب، مردم و استقلال ما مسئله دارند و به دروغ خود را حامی دموکراسی معرفی می‌کنند، دموکراسی تا حدی که منافع آمریکا را تأمین کند بهترین دموکراسی حاکم است ولی اگر کشوری خواست روی پای خود بایستد باید او را منزوی و حتی به او حمله کنند.

وی ادامه داد: ‌ این نظام مقدس به سادگی به دست نیامده است، ما عنصر فرهنگ اسلامی، شهادت طلبی، وحدت و پشتوانه عظیم خون شهدا را ضمیمه این انقلاب کرده‌ایم، و به برکت همین عظمت و سرمایه‌های گرانسنگ و استعداد، نبوغ، انگیزه و تلاش شما جوانان این راه را پیموده‌ایم و نشان دادیم که بابد‌ترین دشمنان در بد‌ترین شرایط مقابله کرده‌ایم و به عظمت ایمان وبرکت خون شهدا آینده نیز چنین خواهد بود.

وی در پایان گفت: ‌ مشکلات معیشتی و تورم و گرانی را نیز دولت محترم در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی ان‌شاء الله حل خواهد کرد. ملت ما نشان داده است که شیعه ومسلمان سربلند است و نباید در مقابل مشکلات سرخم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز