خبرگزاری کار ایران

در آستانه ۲۲ بهمن صورت گرفت؛

تست موفق نسل جدید موشک بالستیک

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۵۹

وزیر دفاع درخصوص موشک بالستیک جدید گفت: نسل جدید موشک بالستیک برد بلند زمین به زمین با سر جنگی بارانی برای انهدام جنگ افزار‌ها و تجهیزات نظامی دشمن طراحی و تولید شده است.

در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن، ۲ فروند موشک جدید ایرانی ساخت وزارت دفاع با موفقیت تست شد.

به گزارش ایلنا، نسل جدید موشک بالستیک برد بلند با کلاهک بارانی و موشک جدید «بینا» که یک موشک هدایت لیزری با قابلیت شلیک از هوا و زمین است، با موفقیت تست شد.

سردار حسین دهقان در این مراسم گفت: موشک بینا هدایت شونده لیزری است که قابلیت شلیک از هواپیما‌ها و انواع سکوهای پرتاب زمینی را داراست.

وزیر دفاع افزود: این موشک قادر است اهداف مهمی از جمله پل‌ها، تانک‌ها، ادوات جنگی و مراکز فرماندهی دشمن را به دقت مورد اصابت قرار دهد.

دهقان تاکید کرد: سرعت عمل فوق العاده زیاد در از بین بردن اهداف مورد نظر، نگهداری آسان و قدرت سریع بکارگیری و عملیاتی شدن از ویژگی‌های مهم موشک هدایت لیزری بیناست.

وزیر دفاع همچنین درخصوص موشک بالستیک جدید گفت: نسل جدید موشک بالستیک برد بلند زمین به زمین با سر جنگی بارانی برای انهدام جنگ افزار‌ها و تجهیزات نظامی دشمن طراحی و تولید شده است.

دهقان افزود: گریز از سامانه‌های ضد موشکی دشمن، قابلیت تخریب اهداف گسترده و امکان تخریب چند هدف مجزا از دیگر از ویژگی‌های این موشک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز