خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی:

امسال امید به آینده بسیار بیشتر از گذشته است

کد خبر : ۱۴۱۹۳۲

امیدواریم آقای روحانی و اعضای دولت سال آینده را به سال موفقیت بیشتر تبدیل کنند و تلاش خود را برای حل بیشتر مشکلات به جا مانده در کشور مصروف کنند و روزهای بهتری برای کشور داشته باشیم.

یادگار امام ابراز امیدواری کرد که روز ۲۲ بهمن امسال حماسه دیگری برای تقویت نظام و راه امام باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم تجدید بیعت رئیس جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های امام، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در اثر یک امید پررنگ به یک آینده بهتر و با تدبیر امام شکل گرفت؛ تدبیری که ریشه در عقلانیت سیاسی - تاریخی مردم ایران و روحانیت شیعه داشت و عقلانیتی که از خاندان گرامی پیامبر فراگرفته بودیم و بودند.

وی افزود: بنابر این شعار تدبیر و امید را به عنوان یکی از اصلی‌ترین شعارهای انقلاب گرامی می‌داریم و برای اعضای دولت که کار را با این شعار به دست گرفتند، آرزوی موفقیت داریم. خدا را شکر می‌کنیم که امسال امید به آینده بسیار بیشتر از گذشته است؛ تلاش دولت را ارج می‌نهیم و امیدواریم آقای روحانی و اعضای دولت سال آینده را به سال موفقیت بیشتر تبدیل کنند و تلاش خود را برای حل بیشتر مشکلات به جا مانده در کشور مصروف کنند و روزهای بهتری برای کشور داشته باشیم.

یادگار امام با ابراز امیدواری نسبت به این که ۲۲ بهمن حماسه دیگری برای تقویت نظام و تداوم امام بزرگوار داشته است، افزود: از حضور اعضای دولت در حرم امام تشکر می‌کنم و امیدوارم بارها و بارها همراه دکتر روحانی این مسیر ررا بپیمایید و بتوانید این ادای احترام را تبدیل به سرمایه برای آینده کنید.

وی در ابتدا سخنانی خود با اشاره به اظهارات رئیس جمهور که پیش از وی ایراد شد، گفت: سرور معظم حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای روحانی فمر فرمودند تا من عرض ادب کنم، اما واقعیت این است که سخن گفتن بعد از ایشان کار بسیار دشواری است و توانمندی آقای رئیس جمهور در همه ابعاد بسیار خرسندکننده است، اما در این بعد، سخن گفتن پس از ایشان امری صعب است.

وی سخنان رئیس جمهور را حکیمانه و کامل خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز