خبرگزاری کار ایران

مقام معظم رهبری درگذشت علی‌اکبر پرورش را تسلیت گفتند

کد خبر : ۱۳۲۲۰۵

مقام معظم رهبری با صدور پیامی، درگذشت علی اکبر پرورش را تسلیت گفتند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت آقای سید علی اکبر پرورش، وزیر سابق آموزش و پرورش را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

با تاسف و تاثر، خبر درگذشت یاور صدیق انقلاب مرحوم آقای سید علی اکبر پرورش رحمت الله علیه را دریافت کردم؛ چهره ی محترم و اثرگذاری که بخش اعظم عمر با برکت خود را درخدمت اسلام و ارزشهای متعالی دین گذرانید، لهجه ی صادق و دل با اخلاص و خلق نیک را به ترویج و تحکیم انقلاب و نظام اسلامی گماشت؛ تلاشهای مبارزاتی در دوران طاغوت را به خدمات ارزنده و مسئولیتهای سنگین خود در قوه ی مجریه و قوه ی مقننه و شورای عالی دفاع در دوران جمهوری اسلامی پیوند داد و با همه ی توان به کشور و ملت خود خدمت کرد و سلامت و راحت خود را بر سرِ انجام وظیفه نهاد.

بیماری رنجبار و طولانی او آخرین آزمایش دشواری بود که وی با صبر و متانت، آن را تحمل کرد و زندگی پاک و شرافتمندانه را به پایان برد.

اینجانب درگذشت ایشان را به خانواده و بازماندگان محترم و به همه ی دوستان و علاقمندان ایشان تسلیت میگوم و رحمت و رضوان الهی را برای وی مسئلت میکنم.

سید علی خامنه ای

۶ دی ماه ۱۳۹۲

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز