خبرگزاری کار ایران

از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام و شهرداری تهران برگزار می‌شود؛

همایش «شهر جهانی» ​ برای تبیین ارتباطات راهبردی و دیپلماسی شهری

کد خبر : ۱۲۹۴۵۵

تقویت تعامل شورا‌ها و شهرداری‌ها با صاحبنظران ارتباطات و فعالان عرصه دیپلماتیک برای توسعه اجتماعی نیز در همایش شهر جهانی دنبال می‌شود.

دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با همکاری شهرداری تهران، همایش «شهر جهانی» را با هدف تبیین نقش ارتباطات راهبردی و دیپلماسی شهری در توسعه اجتماعی برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، این همایش به همت معاونت اطلاع‌رسانی و پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز ارتباطات راهبردی شهرداری تهران با همکاری شهرداری کلان‌شهرهای ایران، سازمان­‌ها و نهادهای مرتبط و همچنین دانشگاه­‌ها و مراکز علمی - پژوهشی کشور در اواخر بهمن‌ماه ۱۳۹۲ برگزار می‌­‌شود.

بسترسازی برای ایجاد «ارتباطات راهبردی» و جایگاه «دیپلماسی شهری» در «توسعه اجتماعی» و بهره‌گیری از ظرفیت‌های «دیپلماسی عمومی» در حوزه ارتباطات بین‌المللی کلان‌شهر‌ها و توجه به ابعاد گوناگون «ارتباطات راهبردی» و «دیپلماسی شهری» از اهداف برگزاری همایش «شهر جهانی» است.

به گفته دست‌اندرکاران این همایش، تقویت تعامل شورا‌ها و شهرداری‌ها با صاحبنظران ارتباطات و فعالان عرصه دیپلماتیک برای توسعه اجتماعی نیز در همایش شهر جهانی دنبال می‌شود.

ارتباطات راهبردی و دیپلماسی شهری، ارتباطات، توسعه و دیپلماسی شهری، دیپلماسی شهری در توسعه اجتماعی، نقش دیپلماسی شهری در برقراری صلح و امنیت پایدار، راه‌های تقویت گفتمان ارتباطات و دیپلماسی شهری، نقش فرهنگ در دیپلماسی شهری و ارتباطات راهبردی، رسانه‌ها و پیشبرد دیپلماسی شهری، نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در دیپلماسی شهری، نقش شهرداری‌ها در پیشبرد دیپلماسی شهری و ویژگی‌های شهر جهانی و جهانی شدن، از جمله محورهای این همایش است.

بر اساس این گزارش، فراخوان مقاله همایش شهر جهانی به زودی بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام درج خواهد شد. ​

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز