خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

آمریکا از همگرایی بین ایران و کشورهای دنیا، نگران است

کد خبر : ۱۲۷۰۲۳

ما با آمریکا صلح نکرده‌ایم و این یک معادله برد و باخت است و به دنبال این هستیم که نفوذمان را گسترش دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ایران در عرصه‌های گوناگون، هم در کمیت و هم در کیفیت رشد فزاینده‌ای داشته و آمریکا از همگرایی بین ایران و کشورهای دنیا، نگران است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام علی سعیدی در همایش روز دانشجو در دانشگاه پیام نور بجنورد، اظهار کرد: این همبستگی برای آمریکا مشکل‌آفرین خواهد بود زیرا ایران از یک نفوذ فزاینده‌ای در میان سایر کشورها برخوردار است.

وی ادامه داد: نکته دیگر بحرانی است که در آمریکا وجود دارد و این نشان‌دهنده این است که آمریکا در پیشبرد اهداف خود ناکام خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: نکته قابل توجه این است که آمریکا از تحریم‌های خود علیه ایران نتیجه معکوس گرفته است و تحریم‌ها نتوانسته جلوی رشد و پیشرفت هسته‌ای ایران را بگیرد.

وی گفت: یک مسئله قابل بحثاین است که تحریم‌ها ممکن است تشدید یابد، اما این توافقنامه اتمام حجت با آمریکا است، در جبهه دشمن تغییراتی دیده می‌شود و ملت ما نیز به دنبال خواسته‌های مسلم خود می‌باشد.

وی افزود: اهداف دشمن این است که یک معادله هماهنگ یعنی گرایشی که بین کشورها وجود دارد را از بین ببرد و مانع این همگرایی باشد.

سعیدی ادامه داد: باید دقت و مراقبت ما بالا باشد، زیرا دشمن به دنبال محدود کردن ملت ما در تمام زمینه‌ها می‌باشد که ما در مقابل باید استحکام خود را حفظ کنیم.

وی گفت: اختلاف ما با آمربکا اختلافات اعتقادی و فرهنگی و ملی است و ما در مقابل شهدا و در برابر تاریخ مسئولیت داریم که از ارزش‌هایمان دفاع کنیم.

وی افزود: در این توافقنامه باید به دنبال دستاوردهای آن باشیم و در توافقنامه نهایی باید شرایطی فراهم شود که ایران به حق و حقوق خود برسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: آمریکا در هیچ جایی به قول‌های خود عمل نکرده و نباید خوشبین باشیم، به عنوان مثال در کشورهای سودان، فلسطین و کره جنوبی به توافق خود عمل نکرد.

وی ادامه داد: ما با آمریکا صلح نکرده‌ایم و این یک معادله برد و باخت است و به دنبال این هستیم که نفوذمان را گسترش دهیم.

وی همچنین با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: در انتخابات سال ۸۸برخی کاندیداها در پی حمله به ساختارها و براندازی و به دنبال تغییر قانون اساسی بودند و کشاندن مردم به خیابان درست نبود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: این برکت نظام اسلامی است که با سران فتنه برخورد رافت گونه دارد و نباید از آن سوء استفاده شود.

وی در پایان با تبریک روز دانشجو خطاب به آنان گفت: دانشجویان در عرصه‌های علم پیشگام هستند و باید در تمام عرصه ها نظام را یاری رسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز