خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی:

نیروی دریایی را به اوج راهبردی شدن می رسانیم

کد خبر : ۱۲۴۵۹۵

نیروی دریایی به صورت تیمی پای کار است و رضایتمندی از این نیرو بار‌ها از سوی فرمانده معظم کل قوا تکرار شده است. در جامعه هم ما این را با تمام وجود لمس می‌کنیم.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با تاکید بر این‌که «باید برای اجرایی شدن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا تمام تلاش خود را بکار گیریم» گفت: ما باید تدابیر ایشان را یک تکلیف الهی بدانیم و در راستای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر این نیرو از هیچ قدمی دریغ نکنیم تا آن را به اوج راهبردی شدن برسانیم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی در جمع کارکنان نیروی دریایی ضمن تبریک روز نیروی دریایی ارتش و هفته بسیج گفت: ۵ آذر روز صدور فرمان تاریخی امام(ره) در رابطه با تشکیل بسیج است. هماهنگی و تقارن روز نیروی دریایی با بسیج تصادفی نیست و معلوم می‌شود این تفکر بسیجی در نیروی دریایی بود که خداوند این دو مناسبت را در کنار هم قرار داده است چون تفکر بسیجی از معماری‌های معنوی امام(ره) است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص نیروی دریایی، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش در اوج محبوبیت قرار دارد و این نتیجه کارکرد همه کارکنان از صدر تا ذیل است. نیروی دریایی به صورت تیمی پای کار است و رضایتمندی از این نیرو بار‌ها از سوی فرمانده معظم کل قوا تکرار شده است. در جامعه هم ما این را با تمام وجود لمس می‌کنیم.

وی با بیان این‌که «نگاه معظم‌له به نیروی دریایی یک نگاه بسیار معنوی است و این لطف خداست» تصریح کرد: بدست آوردن نعمت سخت و تلاش برای حفظ آن سخت‌تر است و امروز شما در سکوی نخست محبوبیت منطقه‌ای قرار گرفته‌اید و باید در حفظ آن تلاش کنید.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در ادامه ابراز امیدواری کرد: همگرایی، وحدت، فداکاری و خستگی‌ناپذیری بدست آمده را برای دینمان و هم برای کشورمان و هم برای ارتباطات خانوادگیمان حفظ کنیم؛ چراکه تاثیر مستقیم بر تربیت و پرورش فرزندان دارد.

وی در پایان توجه به قرآن را در نیروی دریایی ارتش یک نیاز دانست و یادآور شد: محفل انس در نیروی دریایی در قالب طرح تدبر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز