خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی در جمع خبرنگاران:

ایده‌های شهید تهرانی مقدم موجب پیدایش قدرت‌های موشکی مبتکرانه شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۵۵

شهید تهرانی‌مقدم نقش محوری بر تولید و افزایش قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران داشت و در طول حیاتش ایران را به یک قدرت موشکی نیرومند تبدیل کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهید تهرانی‌مقدم ما را در دو حوزه موشک‌های زمین به زمین به خودکفایی رساند و ایده‌های ایشان موجب پیدایش قدرت‌های موشکی مبتکرانه شد.
به گزارش ایلنا؛ سردار حسین سلامی(جانشین فرمانده کل سپاه) در حاشیه مراسم دومین سالگرد شهادت شهیدحسن تهرانی‌مقدم و شهدای اقتدار موشکی سپاه در جمع خبرنگاران گفت: شهید تهرانی مقدم مرد آرزوهای بزرگ و دارای ایده‌های بدیع و با قدرت تبدیل کردن این ایده‌ها به توان رزمی بود.
وی افزود: شهید تهرانی‌مقدم نقش محوری بر تولید و افزایش قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران داشت و در طول حیاتش ایران را به یک قدرت موشکی نیرومند تبدیل کرد.
سلامی ادامه داد: شهید تهرانی‌مقدم ما را در دو حوزه موشک‌های زمین به زمین به خودکفایی رساند و ایده‌های ایشان موجب پیدایش قدرت‌های موشکی مبتکرانه شد.
جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: با این اقدامات دقت موشک‌های بالستیک ایران به نزدیک سوخت رسید و ما به موشک‌های بالستیکی که حتی شناور‌ها را درحال حرکت در دریا هدف قرار می‌دهند و یا رهگیر تشعشع که علیه مراکز فرماندهی و کنترل وارد عمل می‌شوند، دست یافتیم.
سلامی گفت: شهید مقدم در حوزه پیشرانه، هدایت و کنترل و کلاهک و سر جنگی موشک‌ها ما را در وضعیت خوبی قرار داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز