خبرگزاری کار ایران

جوانان مجمع نیروهای خط امام در پیامی اعلام کرد؛

مشی عسگر اولادی می‌تواند منشا اتفاق نظرهای مبارک شود

کد خبر : ۱۱۹۴۴۲

بی‌شک تحصیل مشی ایشان برای فعالان عرصه‌های سیاسی و اجتماعی به خصوص جوانان می‌تواند منشا خیر و اتفاق نظرهای مبارکی باشد.

در پی در گذشت حبیب الله عسگراولادی؛ سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیرو های خط امام(ره) با صدور اطلاعیه این ضایعه را به جوانان و دانشجویان حزب موتلفه اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیرو های خط امام(ره) با انتشار پیامی درگذشت حبیب الله عسگراولادی را به جوانان و دانشجویان حزب موتلفه اسلامی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای حاج حبیب الله عسگراولادی یکی از یار قدیمی و فداکار امام خمینی و مجاهدی استوار در سالهای سخت مبارزه با حکومت پهلوی و یاوری خستگی ناپذیر برای محرومان و مستضعفین بود. آن مرحوم یکی از مخلص ترین مبارزین با رژیم ستم‌ شاهی و از عاشقان حضرت امام خمینی بود. انصاف و مهربانی، بی تکلفی و تلاش برای رضای خداوند از ویژگیهای برجسته ایشان بود که بی شک تحصیل مشی ایشان برای فعالان عرصه های سیاسی و اجتماعی به خصوص جوانان میتواند منشا خیر و اتفاق نظرهای مبارکی باشد.

سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیرو های خط امام(ره) ضمن عرض تسلیت فقدان آن مرحوم به خانواده محترم و شما جوانان و دانشجویان حزب موتلفه اسلامی از خداوند متعال رحمت و غفران الهی و حشر با ائمه اطهار را برای ایشان مسئلت می نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز