خبرگزاری کار ایران

دردهه مبارک فجر امسال صورت می گیرد؛

۴۱ پروژه درشهرستان گلپایگان با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۷۲

به مناسبت دهه مبارک فجر، ۴۱ پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان افتتاح، که ۵۶میلیارد تومان آن از سوی بخش دولتی و ۹۱ میلیارد تومان از بخش غیر دولتی هزینه شده است به یهره برداری می‌رسد.

فرماندارگلپایگان با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر، ۴۱ پروژه در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، خدماتی، فرهنگی و بهداشتی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: این پروژه‌ها با اعتبار حدود ۱۵۶میلیارد تومان افتتاح می‌شود که ۵۶میلیارد تومان آن از بخش دولتی و ۹۱ میلیارد تومان آن از بخش غیر دولتی هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلپایگان، حسین فراست اظهار داشت: ستاد دهه فجر شهرستان، طی ۲ماه گذشته فعالیت خود را پیرامون هرچه بهتر برگزاری برنامه دهه فجر ۹۳ با تشکیل ۱۹ کمیته اصلی و ۳کمیته فرعی آغاز و برنامه‌هایی را طراحی کرده است.

وی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: رویکرد برنامه‌های ستاد این است که اقشار و آحاد مختلف مردم دراین برنامه‌ها شرکت مستقیم داشته باشند.

وی با بیان اینکه همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) در روز ۱۲ بهمن سال ۵۷ زنگ انقلاب در مدارس شهرستان گلپایگان طنین انداز می‌شود، افزود: با حضور مسئولین و مردم شهید پرور تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) در گلپایگان گلباران می‌شود.

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدای، غبار روبی و گل گذرای قبور مطهر شهدا، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم شهرستان از جمله برنامه این دهه است.

فرماندارگلپایگان اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۴۱ پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان افتتاح، که ۵۶میلیارد تومان آن از سوی بخش دولتی و ۹۱ میلیارد تومان از بخش غیر دولتی هزینه شده است به یهره برداری می‌رسد.

فراست افزود: ‌ای پروژ‌ها در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، خدماتی، فرهنگی و بهداشتی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز