خبرگزاری کار ایران

سید‌محمد حسینی در جمع خبرنگاران؛

در دانشگاه ایرانیان نقشی ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۲۶

از موضوع تخلیه ساختمان لادن خبری ندارم / هم اکنون در دانشگاه تهران مشغولم و کارهای مختلف فرهنگی انجام می‌دهم

وزیر سابق ارشاد و اسلامی از وضعیت دانشگاه بین‌المللی ایرانیان و موضوعات مرتبط با آن اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش ایلنا، سید‌محمد حسینی در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی که در مسجد ارک برگزار شد، در پاسخ به این سوال که آیا ساختمان لادن تخلیه شده، گفت: من از این موضوع خبر ندارم.

وی همچنین اظهار کرد: هم اکنون در دانشگاه تهران مشغولم و کارهای مختلف فرهنگی انجام می‌دهم.

وی در پاسخ به این سوال آیا از آخرین وضعیت دانشگاه‌ها ایرانیان خبر دارد، اظهار کرد: در این دانشگاه نقشی ندارم و از موضوعات مربوط به آن بی‌اطلاع هستم. از دوستانی که آنجا هستند سوال کنید.

وی همچنین در مورد شخصیت مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادی گفت: سال‌های سال توفیق آشنایی با ایشان را داشتم و در جلسات مختلف با ایشان همراه بودم، ایشان سالیان سال در زندان رژیم ستم شاهی حضور داشتند و شکنجه‌های زیادی را تحمل کردند و همواره صداقت داشتند و در خط امام و رهبری بودند.

حسینی گفت: مرحوم عسگراولادی فردی منصف بودند و همگان به انصاف او اعتراف داشتند. وی سیاستمدار دین‌دار بود و از هر ابزاری برای رسیدن به قدرت استفاده نمی‌کرد و همواره تا آخر عمر با ولایت بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز