خبرگزاری کار ایران

نایب رییس مجلس در نطق پیش از دستور:

جوشش اعتکاف ازدانشگاه ها نماد پیوند علم و دین است

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۰۵۵

امیدوارم که با تمسک به آموزه های دینی و تقویت روح عبودیت و بندگی گام های بلند و استواری در مسیر افزایش اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران اسلامی برداریم.

نایب اول رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جوشش اعتکاف از درون دانشگاه ها نماد پیوند علم و دین و بالندگی اسلام از متن جوامع دانشگاهی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی فرد در آغاز جلسه علنی روز یکشنبه مجلس، ایام برگزاری مراسم اعتکاف، روزهای عبودیت و انس با خداوند سبحان را به جوانان به ویژه دانشجویان معتکف تبریک گفت.

وی یادآور شد: مسجد دانشگاه تهران نزدیک به دو دهه قبل این افتخار را یافت که با برگزاری اعتکاف با شرکت دانشجویان و استادان عالم و متعهد بستر گسترش این عبادت بزرگ را در جامعه فراهم و راه را برای نشر معارف اسلامی هموار کند.

نایب رییس اول مجلس تصریح کرد: مساجد جامع کشور و دانشگاه های ایران امروز به مهد پیوند این عبادت بزرگ تبدیل شده اند و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، اعتکاف قدرت نهادسازی جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته است.

ابوترابی فرد اظهار امیدواری کرد که خداوند سبحان توفیق بهره شایسته از ماه رجب را به آحاد ملت ایران و امت اسلامی به ویژه جوانان خداجو مرحمت کند.

وی همچنین گفت: امیدوارم که با تمسک به آموزه های دینی و تقویت روح عبودیت و بندگی گام های بلند و استواری در مسیر افزایش اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران اسلامی برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز