خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه‌های نماز جمعه:

مسئولین هندیجان از فریب‌کاری و دروغ‌پردازی خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۳۹۰

اگر مسئولین در راه خدا و حل مشکلات مردم و شهر خود تلاش نکنند و برای بدست آوردن پست و مقام از راه‌‌های صحیح حرکت نکنند، قطعاً در کار خود شکست خواهند خورد.

امام جمعه شهرستان هندیجان روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه با سخنان شفاف و صریح خطاب به مسئولین هندیجان گفت: مسئولین از فریب کاری، دروغ، افتراء و کلک بازی برای حفظ مسئولیت خود، خودداری کنند و به فکر کارهای خدا پسندانه و مردم پسندانه باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل‌پور در ادامه خطبه‌های خود افزود: اگر مسئولین در راه خدا و حل مشکلات مردم و شهر خود تلاش نکنند و برای بدست آوردن پست و مقام از راههای صحیح حرکت نکنند قطعاً در کار خود شکست خواهند خورد.

شمیل‌پور، ۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۶۹، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت و گفت: ۴۰ هزار آزاده پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های تاریک و مخوف رژیم منحوس بعثی که با استقامت در مقابل همه فشارهای روحی و جسمی ایستادگی و با حلم و بردباری از دین و ایمان خود در برابر رژیم وحشی بعثی تحمل کردند و باز هم زیر شلاق‌ها و شکنجه‌ها، ذکر خمینی، خمینی را زیر لب تکرار می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: ۳۰ مرداد ماه سالروز آتش سوزی مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌های غاصب و متوحش است که در دولت وقت پهلوی و دول اسلامی نه تنها هیچ کاری و اعتراضی صورت نگرفت بلکه به راحتی از این مسئله گذشتند، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام به میهن اسلامی این روز را به نام هفته مساجد نام گذاری کردند.

شمیل‌پور در واکنش به برخی اقدامات خادمان مسجد که از ورود جوانان به مسجد جلوگیری می‌کنند گفت: مساجد شخصی یا ارثاجدادی کسی نیستند، مسجد، خانه خداست و هیچ کس حق تصرف آن را ندارد و نباید از ورود افراد در آن جلوگیری کنند، همه هیئت‌های مذهبی باید در مساجد فعالیت کنند.

وی عنوان کرد: من شنیده‌ام که هیئت امناء و پیرمردهای قدیمی از ورود جوانان به مساجد جلوگیری می‌کنند، چرا که برخی از جوانان به علت کم سن و سالی، شلوغ کاری می‌کنند، حق دخول به مسجد را ندارند و این کار کاملاً اشتباه است، متصدیان مساجد باید برخورد صحیح تری با جوانان و نوجوانان داشته باشند. باید رفتار آن‌ها به گونه‌ای باشد که جوانان را طرف مساجد جذب کند نه آن‌ها را نسبت به خانه خدا بدبین و طرد کنند، رسول خدا(ص) از همین مسجد به سوی معراج پرواز کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز