خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی قزاقستان از منطقه چهارم دریایی در بندرانزلی بازدید کرد

کد خبر : ۱۱۷۱۰۱

فرمانده نیروی دریایی ارتش قزاقستان در حاشیه همچنین با فرمانده منطقه چهارم دریایی ارتش دیدار وکرد و گفت: پنج کشور حاشیه خزر موظفند این دریا را به عنوان دریای صلح و دوستی حفظ کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش قزاقستان در ادامه برنامه‌های سفر خود و هیأت همراه به ایران، از منطقه چهارم دریایی ارتش در بندرانزلی بازدید کرد و در جریان توانمندی‌های این منطقه قرار گرفت.
به گزارش ایلنا، فرمانده نیروی دریایی ارتش قزاقستان در حاشیه همچنین با فرمانده منطقه چهارم دریایی ارتش دیدار وکرد و گفت: پنج کشور حاشیه خزر موظفند این دریا را به عنوان دریای صلح و دوستی حفظ کنند.
ژانداربیک ژانزکوف در حاشیه دیدار با امیر دریادار دوم خرداد حکیمی، فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در بندرانزلی اظهار کرد: هیأت قزاق به دعوت امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با هدف آشنایی با همتایان خود به ایران سفر کرده است.
وی اضافه کرد: در این سفر مراکز آموزشی نیروی دریایی ایران را چه به لحاظ آموزشی و چه از نظر تولید ناو و تسلیحات و تجهیزات در سطح بالایی دیدیم و این نشان‌دهنده پیشرفت ایران در زمینه نظامی است.
فرمانده نیروی دریایی قزاقستان با بیان اینکه «با این هدف از مراکز آموزشی نیروی دریایی در کشورهای حاشیه دریای خزر بازدید می‌کنیم تا از تجارب آن‌ها بهره ببریم»، به بازدید خود از مرکز آموزش تخصص‌های دریایی در رشت اشاره کرد و افزود: در آینده حتماً از همکاری‌های این مرکز در زمینه آموزش‌های دریایی استفاده می‌کنیم.
در پایان این بازدید، نمادهای نیروی دریایی ارتش دو کشور توسط فرمانده منطقه چهارم دریایی ارتش و فرمانده نیروی دریایی قزاقستان رد و بدل شد.
ژانداربیک ژانزکوف قبل از این دیدار نیز از دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی(ره) در نوشهر و مرکز آموزش تخصص‌های دریایی در رشت بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز