خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دریانوردی گیلان تاکید کرد:

ضرورت حفاظت محیط زیست دریایی

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۰۴

بندر انزلی دارای رتبه سوم بین بنادر کشور پس از بندر امام خمینی(ره) و بندر شهید رجایی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان بر ضرورت حفاظت محیط زیست دریایی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از انزلی،سیدعلی نعیمی امروز در بندر انزلی با اشاره به اجرای الزام‌های کنوانسیون‌های دریایی و بین‌المللی در بنادر گیلان اظهار کرد: اجرای الزام‌های ملی دریانوردی از وظایف حاکمیتی دریایی در بنادر استان است.

وی بر حفاظت محیط زیست دریایی تاکید کرد و افزود: تامین ایمنی دریانوردی، امنیت دریایی، عملیات جست‌وجو و نجات، ثبت و بازرسی کشتی‌ها، آزمون و صدور گواهینامه‌های دریانوردی، عملیات راهنمایی و کنترل تردد کشتی‌ها در بنادر گیلان اجرایی شده است.

نعیمی با بیان اینکه انزلی به عنوان بزرگ‌ترین بندر حاشیه دریای خزر مجهز به امکانات مدرن تخلیه و بارگیری است، تصریح کرد: بندر انزلی دارای رتبه سوم بین بنادر کشور پس از بندر امام خمینی(ره) و بندر شهید رجایی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان نزدیکی به بندر آستراخان و لاگان در روسیه، کراسنودسک در ترکمنستان، اکتائو در قزاقستان و باکو در جمهوری آذربایجان را از قابلیت‌های بندر انزلی خواند و بیان کرد: ارتباط با بازارهای منطقه‌ای و دسترسی به بازار مصرف جمعیت ۳۰۰ میلیون نفری کشورهای تازه استقلال یافته شوروری سابق از جمله مزیت‌های بندر انزلی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز