خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

وظیفه ورود به مسائل سیاسی را نداریم

کد خبر : ۱۱۴۲۸۸

روحانیون باید قلب‌ها و دل‌ها را به دست آورند و در این موقعیت حساس با دل و جان تلاش کرده و سعی کنند معنویت را در روحیه کارکنان ارتش افزایش دهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر لزوم ارتقاء توان رزمی و نیز برنامه‌های معنوی در ارتش، گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های روحانیون در سطح ارتش باید بر مبنای کارهایی باشد که به افزایش معنویت کمک می‌کند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلیمن آل‌هاشم در همایش رؤسا و معاونان ادارات عقیدتی سیاسی طرح ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی ارتش، بر اهمیت ارتباط قشر روحانیون ارتش با مجموعه کارکنان ارتش تاکید کرد و گفت: روحانیون باید قلب‌ها و دل‌ها را به دست آورند و در این موقعیت حساس با دل و جان تلاش کرده و سعی کنند معنویت را در روحیه کارکنان ارتش افزایش دهند.

وی در ادامه به عوامل تأثیرگذار در افزایش معنویت در سطح ارتش اشاره کرد و افزود: یکی از عوامل افزایش معنویت، عبادت است. باید فعالیت‌ها و برنامه‌های را در جهتی به پیش ببریم که روحیه بندگی و عبد بودن در کارکنان تقویت شود.

آل‌هاشم با اشاره به لزوم مراعات تقوی در سطح ارتش اظهار کرد: این وظیفه روحانیت است که با تلاش خود روحیه پرهیزگاری و پاکدامنی را در کارکنان ارتش تقویت کند.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود، به برنامه‌ریزی‌های هدفمند در ادارات عقیدتی سیاسی اشاره کرد و گفت: تمام فعالیت‌ها و کارهایی که در سطح ادارات عقیدتی سیاسی انجام می‌شود، باید دارای برنامه‌ریزی صحیح و دقیق باشد تا بتوانیم در مسائل فرهنگی و معنوی به اهداف خود دست یابیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان خطاب به رؤسا و معاونان ادارات عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: دوره‌های بصیرت خانواده‌ها را جدی بگیرد، چراکه از وظایف اصلی ما آگاهی‌بخشی سیاسی است؛ البته ما وظیفه ورود به مسائل سیاسی را نداریم و ارتش در این رابطه همواره در مسیر صحیح حرکت کرده است و توانسته از تمام هجمه‌ها سالم بیرون بیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز