خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام دهقانی:

سپاه در پروژه‌های بزرگ ملی با دولت همکاری می‌کند

کد خبر : ۱۱۲۴۸۹

برغم موفقیت‌های قرارگاه و قابل دفاع بودن عملکردها، اگر کسی حرف کارشناسی و فنی دارد بیاید بزند و حرف‌های غیر کارشناسی مورد قبول نبوده و آن را غیراصولی و نادرست می‌دانیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: هویت، عملکرد و مأموریت این قرارگاه کاملاً قابل دفاع است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سپاه، حجت‌الاسلام دهقانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) که در جمع فرماندهان و مدیران این قرارگاه سخن می‌گفت‏، با تأکید بر قابل دفاع بودن هویت و عملکرد و مأموریت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، گفت: برغم موفقیت‌های قرارگاه و قابل دفاع بودن عملکردها، اگر کسی حرف کارشناسی و فنی دارد بیاید بزند و حرف‌های غیر کارشناسی مورد قبول نبوده و آن را غیراصولی و نادرست می‌دانیم.

وی خطاب به فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: بایستی حرکت قرارگاه براساس مقتضیات زمان تنظیم و با توجه به توانمندی‌‌های خود قرارگاه و نیاز کشور تلاش کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: آینده‌نگری و حرکت متناسب با آن یک ضرورت است و در شرایط جدید و روی کار آمدن دولت یازدهم با توجه به رویکرد رئیس‌جمهور محترم در خصوص همکاری سپاه در پروژه‌های بزرگ ملی همکاری با دولت را به طور شایسته و جدی بایستی دنبال کنیم.

دهقانی همچنین با اشاره به نقش منابع انسانی در موفقیت‌های یک سازمان ارزش مدار و دارای رویکرد جهادی و تاکید بر اهمیت حوزه صیانت انسان اظهار داشت: صیانت یک فرهنگ و دارای مبانی و مؤلفه‌های مهمی چون روحیه، رفاه، امنیت، بهداشت، دین، اخلاق و معنویت است که باید به همه شئون آن توجه کرد. لذا باید تهدیدات، آسیب‌ها و نیازهای انسان را شناخت و برای آن راهکار ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز