خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور:

دولت در التهابات حضور نخواهد یافت

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۹۰۸

این اقدامی ناپسنداست که اگردولت حاضربه حضوردرالتهاب زایى ها نشد، جامعه را ملتهب کرده وبکوشیم تافشار افکار عمومى را بردولت افزایش دهیم.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: دولت درشرائط خطیرى اداره کشور را به دوش کشیده و به پشتیبانى و حمایت ملت نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، حمید ابوطالبی در صفحه شخصی خود در توئیتر التها‌ب‌زایى از طریق تحریک افکار عمومى را روشى نامناسب دانست و نوشت: این اقدامی ناپسند است که اگر دولت حاضر به حضور در التهاب‌زایى‌ها نشد، جامعه را ملتهب کرده و بکوشیم تا فشار افکار عمومى را بر دولت افزایش دهیم.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور تحریک افکار عمومى و ایجاد ناامیدى برای خدشه‌دار ساختن آرامش و امید، که بزرگترین دستاورد کشور در انتخابات غرورآفرین سال گذشته است را سیاستی ناکام دانست و نوشت: چرا در آستانه یک‌سالگى دولت، عده‌اى به این فکر افتاده‌اند که برخى اقدامات در مورد زنان و مردان، و یا بعضى سخنان خلاف اخلاق و شرع و… ضرورت جامعه ما است؟

ابوطالبی در ادامه این افراد را با عنوان دوستان گرامی مخاطب قرار داده و نوشته است: هر جامعه‌اى مسائل بی‌شمارى دارد که هر روز مى‌توان آن را دستکارى نمود و براى مردم التهاب آفرید. مى‌توان با دست زدن به اقداماتى و یا حمایت از موضوعاتى، تلاش کرد تا دولت را مجبور به تبعیت نمود؛ اگرچه این خیالى باطل باشد.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور بار دیگر با مخاطب قرار دادن این افراد با عبارت دوستان گرامی می نویسد: این روشى سازنده براى دلسوزى در امور مردم و کشور، و یا دین و دولت نیست! و مطمئن باشید دولت در این التهابات حضور نخواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز