خبرگزاری کار ایران

سردار عبدالهی:

پروژه‌های واگذار شده به خاتم‌الانبیاء(ص) ناشی از توان قرارگاه است

کد خبر : ۱۱۲۴۷۳

هیچ وقت با دید سودمحوری وارد کار نشدیم ما برای نظام و ملت ایران کار می‌کنیم، کار برای نظام را کار برای خدا می دانیم و این بستری که قرارگاه آماده کرده لطف خداست و پروژه‌هایی که در دولت های قبلی واگذار شده ناشی از توان و قدرت قرارگاه بوده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: پروژه‌هایی که به این قرارگاه واگذار شده ناشی از توان و قدرت قرارگاه بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سردار سرتیپ دوم پاسدار عبادالله عبداللهی در جمع فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه توانمندی و قدرت قرارگاه موجب واگذاری پروژه های بزرگ ملی به ما شده است افزود: هیچ وقت با دید سودمحوری وارد کار نشدیم ما برای نظام و ملت ایران کار می‌کنیم، کار برای نظام را کار برای خدا می دانیم و این بستری که قرارگاه آماده کرده لطف خداست و پروژه‌هایی که در دولت های قبلی واگذار شده ناشی از توان و قدرت قرارگاه بوده است.

وی خطاب به فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: وقتی کار را درست انجام بدهید و شایستگی ها و صلاحیت های فنی و اجرایی خود را عرضه کنید به شما نیاز دارند ما باید کار را برای خدا انجام دهیم و خیلی توقع نداشته باشیم از ما تعریف و تمجیدی صورت پذیرد.

وی همچنین از پایان ۵۴ پروژه ماندگار در قرارگاه خبر داد و افزود: همه پروژه های ماندگار که در اختیار قرارگاه بوده با لطف خدا و همت جهادی فرزندان ملت ایران در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به پایان رسیده است و ان شاءالله به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز