خبرگزاری کار ایران

بدنبال اقدام تروریستی در نزدیکی اقامتگاه سفیرایران در یمن صورت گرفت:

تماس تلفنی وزیر خارجه یمن با ظریف

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۵۹

محمدجواد ظریف در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به اقدامات تروریستی در یک سال گذشته علیه دیپلمات‌ها و اماکن دیپلماتیک کشورمان و یادآوری معاهدات و کنوانسیون‌های بین‌المللی از وزیر خارجه یمن خواست دولت آن کشور به وظایف خود در قبال حفظ و تامین امنیت دیپلمات‌ها و اماکن دیپلماتیک به طور دقیق عمل نماید.

به دنبال اقدام تروریستی در نزدیکی اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن، عبدالله الصایدی وزیر خارجه این کشور در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان این اقدام را محکوم و تاکید کرد دولت این کشور موضوع را به طور جدی پیگیری خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به اقدامات تروریستی در یک سال گذشته علیه دیپلمات‌ها و اماکن دیپلماتیک کشورمان و یادآوری معاهدات و کنوانسیون‌های بین‌المللی از وزیر خارجه یمن خواست دولت آن کشور به وظایف خود در قبال حفظ و تامین امنیت دیپلمات‌ها و اماکن دیپلماتیک به طور دقیق عمل نماید.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با ابراز نگرانی از روند آزادی نوراحمد نیکبخت که یکسال و نیم پیش از سوی گروه‌های ناشناس ربوده شده است خواستار اقدامات جدی دولت یمن برای آزادی هر چه سریع‌تر دیپلمات ربوده شده کشورمان گردید.

وزیر خارجه یمن با اظهار تاسف مجدد از این وقایع ابراز امیدواری کرد نوراحمد نیکبخت آزاد و به جمهوری اسلامی ایران بازگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز