خبرگزاری کار ایران

وزیر امور خارجه و رییس سازمان پدافند غیرعامل دیدار کردند

کد خبر : ۱۳۴۵۶۱

ضرورت انجام اقدامات عمومی پدافند غیرعامل در حوزه وزارت امور خارجه و حفاظت و صیانت از سرمایه‌ها و دارایی‌های وزارتخانه از جمله موضوعات مورد تاکید در این جلسه بود.

سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که تعدادی از معاونان سازمان پدافند غیرعامل و وزارت امور خارجه نیز حضور داشتند، تاکید شد که وزارت امور خارجه با حساسیت نسبت به اقدامات دشمن در حوزه سایبری، دفاع قانونی از منافع ملی را وظیفه جدی خود می‌داند.

در ادامه این دیدار، تاریخچه‌ای از تشکیل و اقداماتی که از سوی این سازمان انجام گرفته توسط رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور مطرح شد.

ضرورت انجام اقدامات عمومی پدافند غیرعامل در حوزه وزارت امور خارجه و حفاظت و صیانت از سرمایه‌ها و دارایی‌های وزارتخانه، تاکید رصد و پایش هوشمندانه تهدیدات جدید علیه منافع ملی کشور در عرصه‌های خارجی، توجه جدی به پیگیری و دفاع حقوقی و قانونی در برابر تهدیدات اقتصادی، سایبری و زیستی دشمنان و همچنین تاکید بر فعال شدن اداره کل پدافند غیرعامل وزارت خارجه و پیگیری مباحثسایبری و زیستی از جمله موضوعات مورد تاکید در این دیدار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز