خبرگزاری کار ایران

پایان دور دوازدهم مذاکرات تهران و دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل؛

دور بعدی گفت‌وگوهای ایران و آژانس ۱۱ نوامبر در تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۲۸

نماینده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، رویکرد جدید ایران در مذاکرات را مورد تایید قرار داد و گفت که «همه مسائل مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران» در مذاکرات مورد بررسی قرار گرفته و طرف ایرانی لحن بسیار مثبتی داشت.

مذاکرات ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین به پایان رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، «ترو واریورانتا» نماینده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مذاکرات و «رضا نجفی» نماینده ایران در آژانس در جمع خبرنگاران از «بسیار سازنده بودن مذاکرات» خبر دادند.

واریورانتا که پس از هرمان ناکارتس، مسئولیت مذاکرات با ایران را به تازگی برعهده گرفته است، گفت که دور بعدی مذاکرات در تاریخ یازدهم ماه نوامبر در تهران برگزار خواهد شد.

وی رویکرد جدید ایران در مذاکرات را مورد تایید قرار داد و گفت که «همه مسائل مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران» در مذاکرات مورد بررسی قرار گرفته و طرف ایرانی لحن بسیار مثبتی داشت.

رضا نجفی هم گفت که «فصل تازه‌ای در روابط ایران و آژانس گشوده شده است.»

وی گفت که ایران پیشنهاد جدیدی به آژانس داده است که شامل رسیدگی و اقدام عملی برای حل مسائل باقی‌مانده خواهد شد.

واریونتا درباره جزئیات مذاکرات و پیشنهاد ایران سخن نگفت و تأکید کرد که چون توافق نهایی به دست نیامده است، نمی‌تواند جزئیات را بیان کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز