خبرگزاری کار ایران

اجرای بیش از ۱۹۰ برنامه در طول هفته نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۹۳

فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای بیش از ۱۹۰ برنامه در طول هفته نیروی انتظامی به صورت همزمان در شهرستانهای استان سمنان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان سمنان در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته ی نیروی انتظامی گفت: از ۱۴ الی ۲۰ مهر ماه تحت عنوان هفته نیروی انتظامی میباشد و شعار سال پلیس " تلاش جهادی، کارآمدی، اقتدار " نامگذاری شده است که امیدواریم با بهره گیری از این شعار خدمت رسانی هرچه بهتری را به مردم عزیز استان سمنان داشته باشیم و با اقتدار با متخلفین، مجرمین و افرادی که حقوق مردم را ضایع میکنند برخورد قاطعی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا میرزایی در خصوص برنامه های این هفته در سطح استان اظهار داشت: بیش از ۱۹۰ برنامه در طول این هفته تدوین شده است که در تمام سطح استان به اجرا در خواهد امد.

وی بیان داشت: بر اساس روز شمار این هفته ۱۴ مهر تحت عنوان اقتدار، توانمندی و قانونمداری نام گذاری شده و در این روز برنامه هایی از قبیل؛ برگزاری صبحگاه مشترک در تمام شهرستانهای استان، افتتاح نخستین جشنواره عکس سوژه های ترافیکی، افتتاح و بهره برداری از شهرک ترافیکی در پارک سی مرغ، به اجرا در خواهد امد.

میرزایی با بیان اینکه ۱۵ مهر تحت عنوان خدمتگزاری، پاسخگویی و کرامت انسانی نامگذاری شده اهم برنامه های این روز را تجلیل از کارکنان نمونه و خانواده های آنها و همچنین تجلیل از خانواده های شهدا عنوان کرد.

سردار میرزایی برنامه هایی از قبیل همایش پلیس و اصناف، مسابقه تیراندازی بین مسئولین سازمانها، حضور در گلزار شهدا و عطر افشانی قبور مبارک شهدا، همایش پیاده روی خانواده ها در روز جمعه به سمت مصلا های نماز جمعه، مانور شهری موتور سواران قانونمند بعد از اقامه نماز جمعه، برگزاری همایش همیاران پلیس و اختتامیه جشنواره به همراه اهدای جوایز به برگزیدگان این جشنواره را از مهمترین فعالیت های فرماندهی انتظامی استان سمنان در طول هفته ناجا عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز